SPAR i INTERSPAR prodaju isključivo jaja hrvatskog podrijetla

In Trgovina na malo
jaja

SPAR Hrvatska u svom bogatom asortimanu kupcima nudi isključivo jaja hrvatskog podrijetla. Tako su u SPAR i INTERSPAR trgovinama dostupna jaja iz sjeverne i istočne Hrvatske kao na primjer proizvođača Luneta, Perfa, Marijančanka i Petričević, a u širokoj ponudi nalaze se i jaja iz Dalmacije proizvođača Vrana te jaja s područja Istre i Kvarnera koja proizvodi tvrtka Agrokoka Pula.

SPAR Hrvatska surađuje s najvećim hrvatskim proizvođačima jaja koji ih na police SPAR-a i INTERSPAR-a plasiraju pod vlastitim brendom, a dodatno ih podržava i time što njihova jaja uključuje u SPAR robne marke. Uz velike, ovisno o svojim proizvodnim kapacitetima, i mali proizvođači jaja plasiraju svoje proizvode u SPAR i INTERSPAR trgovinama, osobito u regiji iz koje dolaze.

Kupci, ovisno o svojim potrebama, u SPAR-u i INTERSPAR-u mogu pronaći jaja u klasičnim pakiranjima od 6 ili 10 komada, ali i u velikim pakiranjima od 30 komada. U bogatom asortimanu nalaze se i Vital jaja bogata OMEGA 3 masnim kiselinama.

Jaja su vrlo osjetljiva namirnica pa je vrlo važno da kupci znaju detalje o njihovoj kvaliteti. Razlika se očituje kroz način hranjenja i kretanja nesilica što je na jajetu jasno označeno kategorijama 0, 1, 2 i 3. Kategorija 0 označava bio ili organska jaja, 1 jaja iz slobodnog uzgoja, 2 jaja iz podnog (štalskog) uzgoja, 3 jaja iz kaveznog uzgoja. Uz to, na svakom jajetu mora postojati i žig koji označava način držanja nesilica, zemlju podrijetla i broj proizvođača i objekta. Ukupna potrošnja u Hrvatskoj iznosi 700 milijuna jaja, odnosno 180 jaja po osobi godišnje. Iako se radi naizgled o dosta velikoj potrošnji, ona je još uvijek ispod europskog prosjeka koji iznosi 220 jaja po osobi godišnje.

Jaja iz domaćeg uzgoja samo su dio velike ponude najkvalitetnijih domaćih proizvoda koji su dostupni u SPAR i INTERSPAR trgovinama. Kampanjom „Da, domaće je!“ SPAR Hrvatska stavlja naglasak na važnost poticanja kupovine hrvatskih proizvoda čime potvrđuje svoju posvećenost hrvatskoj kvaliteti. S ukupno 35 milijuna prodanih jaja godišnje, hrvatski proizvođači jaja imaju priliku rasti zajedno sa SPAR-om.

You may also read!

U Zagrebu je otvorena Moneterra – Muzej novca Hrvatske narodne banke

U Zagrebu je otvorena Moneterra – Muzej novca Hrvatske narodne banke

Na zagrebačkom Europskom trgu otvorena je Moneterra – Muzej novca Hrvatske narodne banke , a koordinaciju projekta je, među

Read More...
Podravka odabrana kao preferirani kupac Belja, Vupika i PIK-a Vinkovci

Podravka odabrana kao preferirani kupac Belja, Vupika i PIK-a Vinkovci

Podravka je pozvana u finalizaciju pregovora o kupnji poljoprivrednih kompanija Fortenova grupe kao preferirani partner. Sukladno tome, Podravka i

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa Podravku izabrala kao strateškog partnera za pregovaranje uvjeta kupoprodaje Poslovnog područja poljoprivreda

Nakon procjene obvezujućih ponuda koje su pristigle tijekom ispitivanja interesa u procesu prodaje društava Poslovnog područja poljoprivreda, Fortenova grupa

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design