Stigao je novi King Majestic

In Promocije / novi proizvodi
LEDO

Ledo je ovih dana predstavio novi King sladoled koji u potpunosti opravdava epitet kralja užitka – dolazi nam veličanstveni KING MAJESTIC. Ova fantastična sladoledna kombinacija donosi okuse jednog od najpoznatijih i najpopularnijih deserata koje svi volimo. Naravno, riječ je o svima omiljenom cheesecakeu koji na sladoledu dolazi obogaćen osvježavajućim okusima borovnice i bijele čokolade.

King Majestic, jedan od sigurnih favorita ovog ljeta, satkan je od vrhunske sladoledne mase okusa cheesecakea s tekućim punjenjem od borovnice, dvostrukim preljevom od borovnice i bijele čokolade, te hrskavim posipom žitarica.

Najbolji sladoledni izbor za sve prilike
Kao što i doliči Kingu, sa visokom kvalitetom i bogatstvom mnogobrojnih okusa, King Majestic predstavlja savršenu poslasticu za sve prilike i za mnogobrojne potrošače one koji ne žele gubiti vrijeme na izradu klasičnih deserata te preferiraju osvježavajuće note svojih slastica.

Kako bi u novom, omiljenom desertu mogli uživati u različitim prilikama, Ledo ovaj najnoviji desert predstavlja u dvije varijante – King Majestic sladoled na štapiću, idealan za trenutke uživanja koje želimo zadržati samo za sebe, te King Majestic multipack pakiranje (sadrži tri King Majestic sladoleda na štapiću) koje je savršeno za sve koji se žele predstaviti kao dobri domaćini te ovaj slatki desert podijeliti s obitelji i prijateljima.

Obzirom da nam je proljeće i službeno stiglo, predlažemo da svo slobodno vrijeme napokon iskoristite za uživanje na suncu, budući da je desert nakon svakog ručka osiguran.

Poznato je da King voli prekršiti koje pravilo pa slijedom toga – tko kaže da najbolji deserti dolaze iz pećnice, a ne iz škrinje?

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design