Studenac dobitnik međunarodnog priznanja Customer’s Friend

In Istraživanja
Studenac

Studenac, vodeći maloprodajni trgovački lanac na Jadranu, dobitnik je zlatne medalje „Customer’s Friend – jer mi cijenimo svoje kupce“ i certifikata „Posvećeni izvrsnosti“. Cijenjeno priznanje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association, sa sjedištem u Zürichu u Švicarskoj, a certifikacijskim statusom i medaljom odlikuju se tvrtke koje su posvećene izvrsnosti i uzornom odnosu sa svojim kupcima.

Zahvaljujući zadovoljenim visokim kriterijima certifikacije, Studenac je zbog izvrsnosti u odnosima s kupcima, korisničkoj podršci i kvaliteti ponude, izvanredne usluge, ali i napora uloženih u podizanje kvalitete ukupnog korisničkog iskustva te zadovoljstva svojih kupaca stekao pravo na korištenje certifikata Customer’s Friend te je nagrađen medaljom. Jedan je od ciljeva ove potvrde isto tako potaknuti i promovirati kvalitetniji odnos između tvrtki i klijenata, ali i zaposlenika te poslovnih partnera.

„Naši kupci iznimno su nam važni, a međunarodno priznanje Customer’s Friend još je jedna potvrda naše uspješne predanosti u izgradnji i održavanju kvalitetnih odnosa. Posebnost je trgovina Studenca i to što, zbog manjeg formata, a bogate ponude i usluge, svojim kupcima možemo biti pravi susjedi i prijatelji. Sve su to čimbenici koji utječu na iskustvo kupnje, a jedan od naših prioriteta upravo je povećanje zadovoljstva naših kupaca i samih zaposlenika. Posebno želim zahvaliti svim zaposlenicima Studenca, od onih u prodavaonicama i na terenu do onih u uredima, jer su svi zaslužni za ovo priznanje i mogu biti ponosni što svojim trudom mijenjaju kompaniju nabolje“, istaknula je Nina Mimica, direktorica marketinga u Studencu.

Također, naglasila je kako je Studenac u prethodnih godinu dana pokrenuo i unaprijedio mnogobrojne projekte kojima je u središtu kupac, poput ponude „Kupi i pokupi“ te mogućnosti slanja i preuzimanja paketa, a proširene su i usluga plaćanja režija i ponuda to go te su uvedene loyalty akcije. Kompanija priprema i mnogobrojne nove aktivnosti, a pri njihovu osmišljavanju vode se i pažljivim osluškivanjem potreba svojih kupaca.

Studenac je, kako bi dobio priznanje Customer’s Friend, uspješno prošao kroz proces detaljne analize i verifikacije međunarodne organizacije ICERTIAS, a istraživanje je prevedeno na temelju četiriju područja – reputacija, komunikacija, korisničko iskustvo i povjerenje – te pripadajućih potpodručja.

Reputacija se tako ocjenjivala putem deset nezavisnih „klasa“, među kojima su odnos s kupcima, korisnička podrška, odnos sa zaposlenicima, odnos prema poslovnim partnerima, inovacija, financijska stabilnost, kvaliteta menadžmenta, kvaliteta proizvoda i usluga na tržištu, konkurentnost i društvena odgovornost. Komunikacija je ispitana kroz kvalitetu odnosa s medijima, digitalne komunikacijske kanale i klasičnu komunikaciju, dok je korisničko iskustvo ocjenjivano u pet „potklasa“, a to su intuitivnost, jednostavnost, brzina, otpornost i dostupnost. Što se tiče povjerenja, ono se promatralo kroz kompetenciju, pouzdanost, integritet te transparentnost, a Studenac je u ispitivanju postigao izvrsne ukupne rezultate.

Vodeći maloprodajni lanac na Jadranu proteklih godina neprestano ulaže u poboljšanje svojeg asortimana, usluga i posebnih promotivnih programa radi ispunjavanja potreba svojih kupaca, a međunarodno priznanje Customer’s Friend dodatna je potvrda izvrsnosti, kojoj će Studenac i u budućnosti ostati posvećen.

You may also read!

wall

Očekuje se daljnja nestabilnost na burzama

Ulagači nervozno iščekuju početak trgovanja na Wall Streetu u ponedjeljak, nakon prošlotjednog potonuća cijena dionica po objavi američkog predsjednika

Read More...
benga

Cijene nafte prošloga tjedna potonule više od 10 posto

Na svjetskim su tržištima cijene nafte prošloga tjedna potonule više od 10 posto jer bi trgovinski rat mogao izazvati

Read More...
Žene u ribarstvu - nevidljiva snaga

Žene u ribarstvu – nevidljiva snaga

Prvo okupljanje žena u ribarstvu na Mediteranu Tradicionalno se ribarstvo oduvijek smatralo muškim poslom. Ipak, žene su važan, ali manje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design