Tetra Pak® educirao više od 43 000 djece o recikliranju u sklopu projekta Eko-paket

In Ekologija
Pinčić

Osmu godinu zaredom Tetra Pak i Udruga Lijepa Naša organiziraju edukativni projekt za eko škole i vrtiće pod nazivom Eko-paket s ciljem edukacije djece kroz igru i zabavu. Naglasak projekta je na odgovornom ponašanju prema prirodi, važnosti odvojenog prikupljanja otpada i recikliranju upotrijebljene Tetra Pak ambalaže.

Ulaganje u društveno odgovorne projekte, s naglaskom na zaštitu okoliša i važnost recikliranja, jedan je od prioriteta kompanije Tetra Pak i sastavni je dio održivosti poslovanja. Dugovječnost projekta Eko-paket pravi je dokaz kako je kontinuirana edukacija najbolji način za promjenu starih navika i usvajanje novih znanja.

“Tetra Pak čvrsto vjeruje kako se zahvaljujući edukaciji mogu promijeniti stare navike, ali i podučiti djecu o važnosti brige za okoliš. Živimo u svijetu gdje se kupuje novo, postojeće se odbacuje, a otpad se gomila i stvara savršene temelje za urušavanje prirodne harmonije resursa i života. Došlo je vrijeme kada više nismo samo potrošači i možemo utjecati na razmjenu, popravak ili ponovnu proizvodnju proizvoda. Eko-paket se vodi upravo tim načelima i uči djecu kako od upotrijebljene Tetra Pak ambalaže mogu sami napraviti koristan predmet. Vrlo smo zadovoljni što ovaj projekt ima izvrsne rezultate i što je postao tradicija u eko školama i vrtićima u cijeloj Hrvatskoj”, istaknuo je Dragan Rajković, direktor kružne ekonomije za Europu i središnju Aziju u kompaniji Tetra Pak.

Kroz projekt Eko-paket više od 43 000 djece iz cijele Hrvatske imalo je priliku naučiti razvrstavati otpad i reciklirati. Osim što ima edukativnu ulogu, Eko-paket je i natječaj u sklopu kojeg eko škole i vrtići mogu osvojiti vrijedne novčane nagrade te kupovinom potrebne opreme uljepšati prostore u kojima djeca svakodnevno provode svoje vrijeme.

You may also read!

turizam

Turista i noćenja ukupno u ožujku manje nego lani, ali domaćih gostiju više

U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine boravilo nešto više od milijun turista koji su ostvarili 2,7

Read More...
Fortenova grupa

Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda – tri najjača branda u Hrvatskoj

Među prvih 10 najjačih brandova u Hrvatskoj, dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih. Dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda

Read More...
uvoz izvoz

Vlada hrvatskim izvoznicima obećala podršku uslijed posljedica američkih carina

Vlada će aktivno štititi interese hrvatskog gospodarstva te će se znati postaviti prema svim izazovima, poručeno je u četvrtak

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design