Turiste se pozdravlja, ali rijetko poziva na ponovni dolazak

In Iz zemlje
gost

Turistički djelatnici ovog su ljeta većinom pozdravljali goste na dolasku i odlasku, ali su ih rijetko pozivali da ponovo dođu, pokazalo je istraživanje agencije za mystery shopping Heraklea.

Ta agencija od 2006. u Hrvatskoj provodi mjerenje kvalitete usluga na vrhuncu turističke sezone, pa je tako i ove godine od lipnja do rujna mjerila kvalitetu usluga u prijevozu, smještaju, pri kupnji suvenira, traženju informacija te u ugostiteljskim objektima.

Mjerenje osnovnih elemenata kvalitete usluge, od početnog pozdrava i osmijeha do pozdrava na odlasku, zahvala te poziva na ponovni posjet obavljali su “tajni gosti” koje je angažirala Heraklea, na 978 lokacija u primorskoj i kontinentalne Hrvatske.

Istraživanje je pokazalo da je 83 posto djelatnika pozdravilo goste, što je slabije za 3,2 postotnih poena u odnosu na prošlu godinu, ali su se zato više i češće nego lani osmjehnuli gostu, u 71,5 posto slučajeva ili za 7,4 postotna poena više nego lani.

Goste na odlasku pozdravilo je 83,2 posto djelatnika, a zahvalilo im njih 73 posto, dok je najslabiji rezultat, od svega 28,3 posto, zabilježen kod poziva na ponovni posjet, iako je to za oko 4 postotnih poena bolje nego prošle godine.

“Kvaliteta usluge u turizmu je ključni faktor za zadržavanje gosta, jer nezadovoljan gost je izgubljen gost. Odnos djelatnika prema gostu u današnjim uvjetima izražene konkurencije i sve većeg rasta zahtjeva gostiju, postao je ključan za opstanak na tržištu te je važno osvijestiti da je potrebno uložiti vrijeme u edukaciju turističkih djelatnika kako bi njihov odnos prema gostima postao prepoznatljivo obilježje po kojem će nas, kao i po prirodnim ljepotama i drugim elementima, gosti pamtiti i preporučiti”, komentar je iz Heraklee uz istraživanje. (H)

You may also read!

ciber

Microsoft: 600 milijuna kibernetičkih napada dnevno

U novom godišnjem izvješću "Digitalna obrana" Microsoft je upozorio na zabrinjavajući rast kibernetičkih napada u svijetu te izvijestio da

Read More...
Giving Friday 2024

Zahvaljujući rekordnom odazivu kupaca, dm će donirati više od 78.000 eura za djecu iz Rijeke i Zagorja

U petak 29. studenog dm je obilježio Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, te je uz podršku više

Read More...
placa-novac-euro

Rast prosječne neto i bruto plaće u svim županijama

Prosječne mjesečne isplaćene neto i bruto plaće po zaposlenome u pravnim osobama u trećem tromjesečju ove godine porasle su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design