U Konzumovim prodavaonicama sanirane su štete uzrokovane potresom, a uvode se i nove sigurnosne mjere

In Trgovina na malo
Konzum

U Zagrebu je otvoreno 158 Konzumovih prodavaonica i samo 12 još nije u potpunosti osposobljeno za rad nakon potresa, a radno vrijeme svih prodavaonica u Hrvatskoj usklađeno je s odlukom Stožera civilne zaštite RH.

Prodavaonice otvorene nakon potresa
Konzumove prodavaonice otvorene su nakon saniranja štete uzrokovane potresom koji je u nedjelju 22. ožujka zatresao Zagreb. S obzirom na to da se potres dogodio u ranim jutarnjim satima, u njima u tom trenutku nije bilo ni zaposlenika ni kupaca. Otvoreno je 158 zagrebačkih prodavaonica, uključujući i sve Super Konzume, a u 12 je još potrebno sanirati nastalu štetu te one do daljnjeg neće raditi. Popis otvorenih prodavaonica dostupan je na internetskoj stranici konzum.hr.

„Najvažnije je da u trenutku potresa u prodavaonicama nije bilo nikoga te da je šteta samo materijalna. Hvala našim vrijednim zaposlenicima koji su pripremili prodavaonice i koji i dalje u suradnji sa stručnjacima marljivo rade na tome da ih sve osposobe za rad. U pojedinim prodavaonicama očekuju nas određeni popravci pa ćemo ih do daljnjeg zatvoriti dok ne budu u potpunosti sigurne za naše zaposlenike i kupce“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Nove sigurnosne mjere u svim prodavaonicama
U skladu s odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od ponedjeljka 23. ožujka sve Konzumove prodavaonice u Hrvatskoj radit će od 8 do 17 sati. U svim je prodavaonicama organizirana i regulacija ulaska kako bi svakom kupcu bilo omogućeno da se pridržava propisane udaljenosti. Uz to, na blagajnama su postavljene oznake i upute o pridržavanju propisanog razmaka, a Konzumovi djelatnici i usmeno podsjećaju kupce da se toga pridržavaju.

S ciljem dodatne zaštite kupaca te blagajnica i blagajnika, Konzum u svim svojim prodavaonicama kao dodatnu sigurnosnu mjeru uvodi posebne prozirne pregrade od pleksiglasa. Na taj će se način smanjiti blizak kontakt na blagajnama, a da se pritom kupcima ni na koji način neće otežati plaćanje kupljene robe. Za djelatnike na blagajnama i sve ostale zaposlenike koji su najčešće u kontaktu s kupcima već su ranije osigurane i zaštitne rukavice i maske te sredstva za dezinfekciju.

Od prošlog tjedna u svim Konzumovim odjelima pekarnica proizvodi se obvezno pakiraju prilikom usluživanja kupaca, a na samoposlužnim pekarnicama također je moguće kupiti samo unaprijed zapakirane proizvode. Na odjelu delikatesa proizvodi se režu isključivo na zahtjev kupca, bez izlaganja unaprijed narezanih salama i sireva.
Zbog sigurnosti svih koji sudjeluju u procesu dizajna, tiska i distribucije, Konzum do daljnjeg neće tiskati svoj katalog, već će akcijske cijene isticati samo u trgovinama te u online izdanju.

U Konzumu ponovno podsjećaju kupce na to da je važno pridržavati se pravila i odredbi Stožera civilne zaštite RH koja podrazumijevaju i odgovorno ponašanje prilikom kupnje. Ono uključuje izbjegavanje bliskog kontakta i dužih zadržavanja u prodavaonicama, održavanje razmaka te davanje prednosti beskontaktnom plaćanju karticama, kao i korištenju beskontaktne mobilne aplikacije MultiPlusCard.

Konzumova internetska prodavaonica
Interes za kupnju u Konzumovoj online trgovini i dalje je velik, što je i očekivano s obzirom na trenutnu situaciju s koronavirusom te činjenicu da je Konzum jedini trgovački lanac u Hrvatskoj koji ima vlastitu internetsku trgovinu. Novi termini za dostavu i uslugu Drive in otvaraju se svakodnevno iza ponoći kad započne novi dan te u popodnevnim satima kad je to moguće, a trenutni rok dostave ili preuzimanja robe iznosi sedam dana. Pritom u Konzumu pozivaju sve kupce da budu savjesni prilikom kupnje i svoje online košarice pune proizvodima u iznosu do 1.000 kuna kako bi mogli biti brže isporučeni, čime će se omogućiti i drugim kupcima da obave kupnju.

Dobro opskrbljene trgovine i skladišta
U Konzumu nastavljaju s poduzimanjem svih mjera kako bi kupcima omogućili da nabave sve što smatraju potrebnim za sebe i svoje obitelji. Opskrbni lanac Konzuma dobro funkcionira te su skladišta i prodavaonice adekvatno opskrbljeni, no istovremeno se dodatno pojačavaju zalihe s naglaskom na namirnice koje kupci najviše traže. Najveći naglasak stavlja se na suradnju s domaćim dobavljačima, koja je strateški prioritet u Konzumovom poslovanju od samog početka pa tako i u trenutnoj situaciji.

You may also read!

Silvio Kutić

Infobip treći put zaredom proglašen globalnim liderom prema Omdia CPaaS Universe reportu

Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip proglašena je liderom u novom izdanju Omdia CPaaS Universe reporta. Ovo je treće ovakvo

Read More...
Majstori obrtnici na Dolcu popravili ili obnovili više od 80 predmeta koje su građani donijeli

Majstori obrtnici na Dolcu popravili ili obnovili više od 80 predmeta koje su građani donijeli

Na Maloj terasi Tržnice Dolac uspješno provedena akcija “Majstori održivosti: Sačuvaj, ne bacaj” povodom Dana planeta Zemlje u kojoj

Read More...
Restorani LD i Tavulin dobitnici prestižne MICHELIN zlatne plakete

Restorani LD i Tavulin dobitnici prestižne MICHELIN zlatne plakete

Stonske zidine bile su u srijedu, 23. travnja, domaćin posebnog gastronomskog događanja, dodjele MICHELIN zlatnih plaketa restoranima LD (Korčula)

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design