U prvih sedam mjeseci 6 posto više dolazaka i noćenja turista

In Iz zemlje
plaza

U Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja srpnja ove godine ostvareno 11,1 milijuna dolazaka turista, što je 6 posto više nego lani te 56,3 milijuna noćenja, također 6 posto više, priopćili su u ponedjeljak iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Po podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), pritom su strani turisti ostvarili 9,8 milijuna dolazaka i 49,8 milijuna noćenja, što je rast od po 6 posto, a poraste bilježe i domaći turisti – u dolascima za 7 posto te u noćenjima za 6 posto.

Tijekom sedam mjeseci najviše noćenja ostvareno je u Istri, 15,6 milijuna, u Splitsko-dalmatinskoj županiji, 10,5 milijuna noćenja te na Kvarneru, 10 milijuna. Slijede Zadarska županija, sa 7,5 milijuna noćenja i Dubrovačko-neretvanska županija sa 4,7 milijuna noćenja. U Šibensko-kninskoj županiji je ostvareno 3,7 milijuna, u Ličko-senjskoj 1,7 milijuna, dok je u Zagrebu ostvareno 1,4 milijuna noćenja.

Na kontinentu je, ne uključujući Zagreb, ostvareno 597.000 dolazaka turista, što je rast od 9 posto i 1,2 milijuna noćenja, odnosno za 7 posto više. Po kontinentalnim županijama, najviše je noćenja ostvareno u Karlovačkoj (295.000), Krapinsko-zagorskoj (195.000), Osječko-baranjskoj (108.000), Međimurskoj (106.000) i Zagrebačkoj županiji (105.000 noćenja).

Na nacionalnoj je razini tijekom prvih sedam mjeseci najviše noćenja ostvareno s njemačkog tržišta (10,5 milijuna), slovenskog (6,1 milijun), austrijskog (4,3 milijuna), poljskog (3,5 milijuna) i češkog (3,2 milijuna).

Po segmentu smještaja, najviše noćenja ostvareno je u objektima u domaćinstvu (19,6 milijuna). U hotelima je ostvareno 14 milijuna noćenja, a u kampovima 10,4 milijuna.

Top destinacije u prvih sedam mjeseci po kriteriju ostvarenih noćenja su Dubrovnik, Rovinj, Poreč, Split i Medulin.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić ističe da je iznimno zadovoljan dosadašnjim tijekom turističke sezone. “U srpnju ove godine ranije smo ostvarili milijun noćenja u jednom danu, a podaci nam govore da se gosti u destinacijama duže zadržavaju i ostvaruju veću potrošnju. Iako smo u samom srcu turističke godine, trenutno smo fokusirani na post sezonu, od koje također puno očekujemo. U tijeku su kampanje na jedanaest svjetskih tržišta poput Njemačke, Velike Britanije, Francuske ili Španjolske na kojima promoviramo eno-gastronomiju, nautički i kulturni turizam te aktivni odmor”, naglasio je Staničić.

Dodao je da HTZ nastavlja i s promocijom države kroz proslavljene nogometaše i to putem on-line kanala, gdje Vatrene povezuju s destinacijama iz kojih dolaze.

“Vizualno i komunikacijski spojili smo Slavonski Brod i Marija Mandžukića, Donji Miholjac i Domagoja Vidu, Zadar i Luku Modrića, Omiš i Ivana Perišića, Imotski i Antu Rebića, Karlovac i Dejana Lovrena, itd.”, naveo je prvi čovjek HTZ-a.

Ministar turizma Gari Cappeli naglasio je važnost pozicioniranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije.

“Gradimo imidž kvalitetne cjelogodišnje destinacije, a upravo ovogodišnji rezultati turističkog prometa to i pokazuju, kao i ostvareni prihodi od turizma koji su u prva tri mjeseca 14 posto veći u odnosu na isto razdoblje lani. Jačamo turističku potražnju s emitivnih tržišta kao što su Kina, Japan i Koreja, a veseli podatak da smo u ovom razdoblju u odnosu na prije dvije godine zabilježili rast turističkog prometa od preko 50 posto s dalekih tržišta”, navodi Cappelli.

Samo u srpnju u Hrvatskoj je ostvareno 4,6 milijuna turističkih dolazaka i 31 milijun noćenja. U usporedbi sa srpnjem 2017. godine, noćenja je 2 posto više.

Prošlog mjeseca najviše je noćenja ostvareno u Istri (8,1 milijun), Splitsko-dalmatinskoj županiji (6 milijuna) te na Kvarneru (5,8 milijuna). (H)

You may also read!

wall

Wall Street pao drugi tjedan zaredom, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica pale i prošloga tjedna, drugoga zaredom, jer je sve jasnije da će američki

Read More...
potrošači maloprodaja tržnica

Kako obuzdati rast cijena

Eurostat je objavio podatke o kretanju cijena u prosincu prošle godine. Prema Harmoniziranome indeksu potrošačkih cijena (HIPC) hrvatska godišnja

Read More...
poljoprivreda

Državno poljoprivredno zemljište vruća tema uoči najavljenih izmjena zakona

Za drugi ovogodišnji kvartal najavljene su izmjene Zakona o poljoprivrednom zemljištu, a kao ciljevi navode se okrupnjavanje zemljišta i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design