Tijekom prvih sedam mjeseci ove godine u Hrvatskoj su prodana 44.363 nova putnička automobila, što je 13,7 posto ili 5.353 primjerka više nego u istom lanjskom razdoblju, pokazuju podaci o novim registracijama koje prenosi agencija Promocija Plus.
Najprodavanija marka u tom razdoblju bila je Škoda s 5.953 prodana automobila čime je zauzela 13,4 posto tržišta.
Na drugom mjestu je Volkswagen s 5.118 automobila i tržišnim udjelom od 11,5 posto.
Po prodaji slijedi Renault s 3.387 primjeraka i 7,6 posto tržišta.
Slijede Opel, Toyota, Suzuki, Dacia Hyundai, Kia i Audi.
Najprodavaniji model u prvih sedma mjeseci bila je Škoda Octavia s 3.162 komada, a slijede Opel Corsa (1.878), Volkswagen T-Cross (1.641), Renault Clio (1.617) i Suzuki Vitara (1.369).
Među popularnijim modelima su i Dacia Duster, Toyota Yaris Cross, Renault Captur, Suzuki SX4 i Volkswagen Tiguan.
Prema vrsti pogonskog goriva/energenta, kupci novih automobila u prvih sedam mjeseci u 52 posto slučajeva birali su benzince, 25 posto hibride, 18,5 posto dizelaše, 2,6 posto aute na struju i dva posto na plin.
Kada se gleda samo prodaja u srpnju, u tom mjesecu u Hrvatskoj je registrirano 5.569 novih putničkih automobila što je 6,9 posto ili 358 automobila više nego u srpnju prošle godine. (H)