Stvarajmo nove prilike zajedno! Poslovni Forum, Nabava & SCM Future- Storytelling sa svrhom, najbolje poslovne prakse u nabavi, maloprodaji, opskrbnom lancu, održivom poslovanju.
Očekujemo s nestrpljenjem poslovni događaj, koji će se organizirati u Hotelu Antunović 6.12.2024. Poslovni Forum, Nabava & SCM Future- Storytelling sa svrhom, koji će okupiti stručnjaka iz područja nabave, opskrbnog lanca, maloprodaje, edukacije zaposlenika, održivosti u poslovanju. Glavni cilj ovoga poslovnog događaja jest, razmjena aktualnih tema, trendova sa tržišta, primjera najboljih praksi, konstruktivne i interaktivne diskusije. Promoviramo iskustvena znanja kroz kontinuirana poboljšanja kao generatora uspjeha svake tvrtke.
Aktualne teme kroz četiri panela:
- Izvrsnost u nabavi
- Supply chain management i održivost
- Uloga edukacije u poslovanju
- Category management future
Teme koje je važno izdvojiti su svakako: izvrsnosti u globalnoj nabavi, nabava u proizvodnji visokotehnoloških custom made linija, transformacija globalnih opskrbnih lanaca, novi standardi u globalnoj trgovini, category management i najbolje regionalne prakse, trendovi u maloprodaji, integriranje ESG principa i naprednih tehnologija, identificiranje i upravljanje rizicima u poslovanju. Sudionici će također imati priliku poslušati prezentaciju vezanu za modernu logistiku, istraživanje tržišta o zaposlenicima i motivaciji, te o aktualnoj CSDD direktivi.
Upoznajte paneliste i njihove najave tema koje će podijeliti sa nama:
Željko Curić, Fortenova d.d. „Category Management od iznimne je važnosti i za trgovce i za dobavljače za istinsko razumijevanje potreba svojih kupaca i potrošača, a digitalna transformacija i nove tehnologije otvaraju im sasvim nove mogućnosti suradnje.“
Drago Munjiza, EIM Group:“ 2024., rekordna godina za maloprodaju živežnih namirnica, ali i godina početka konsolidacije u sektoru“
Vali Marszalek, Forvis Mazars „S nadolazećom CSDDD direktivom kompanije će morati bolje upoznati svoje dobavljače, uspostaviti dobar sustav identificiranja i upravljanja rizicima i preuzeti odgovornost za moguće negativne utjecaje koji bi se mogli pojaviti kroz takve poslovne aktivnosti. Zbog toga je vrlo važna edukacija svih ključnih zaposlenika, od najvišeg menadžmenta do profesionalaca u nabavi. ”
Marina Ivanišević, Vitapur „Nabava je ključan dio poslovanja jer osigurava pravovremenu dostupnost resursa, ali izazovi poput promjenjivih tržišnih uvjete, fluktuacije cijena i upravljanja dobavljačima / proizvođačima zahtjevaju strateški pristup i fleksibilnost kako bi se postigla održivost i konkurentnost.
Category management igra ključnu ulogu u modernoj nabavi jer omogućava strateško upravljanje grupama proizvoda i usluga kroz analizu tržišnih trendova i potreba organizacije čime se povećava efikasnost i smanjuju troškovi”
Ivan Krkoč, EduCentar „Zaposlenici koji vide da ih kompanija podržava u njihovom profesionalnom razvoju manje su skloni traženju novih poslova jer osjećaju da im trenutna kompanija nudi mogućnosti za napredak i dugoročnu karijeru. Ulaganjem u zaposlenike kroz edukaciju, stvara se osjećaj sigurnosti i mogućnosti napretka unutar kompanije pa zaposlenici ulažu dodatne napore u ostvarivanje ciljeva, znajući da će biti nagrađeni i podržani u svojim nastojanjima. Na taj način, kompanija ne samo da zadržava talentirane pojedince, već i gradi stabilan i motiviran tim, što je u današnje vrijeme jedan od većih izazova.“
Petar Krznar, HAHN Automation d.o.o. „Ključni elementi nabave u proizvodnji visokotehnoloških custom made linija u autoindustriji, kako prenijeti know how matičnih firma i educirati zaposlenike u tehnološkim procesima koji na lokalnom tržištu nisu poznati“
Filip Krapić, Ennn Logic d.o.o. “U dinamičnom svijetu transporta i logistike, optimizacija opskrbnih lanaca postala je ključna u postizanju ravnoteže između učinkovitosti i održivosti. Integriranjem ESG principa i naprednih tehnologija, omogućuje se dugoročno odgovoran rast te transformacija globalnih opskrbnih lanaca. Inovativna rješenja ne samo da poboljšavaju operativne procese, već pružaju konkurentsku prednost, prilagođavajući poslovanje dinamičnim tržišnim zahtjevima i postavljajući nove standarde u globalnoj trgovini.“
Moderatori panela dr.sc. Kristina Šorić Rochester Institute of Technology Croatia i Jasmina Marić Cvijetinović mag. rel. int., Janus Global.
Nemojte propustiti! Pridružite se poslovnom forumu trendova u nabavi, maloprodaji i opskrbnom lancu, održivom poslovanju, sudjelujte u interaktivnoj konstruktivnoj diskusiji, kreirajte svoju poslovnu priliku.
Stvarajmo prilike zajedno!
Nabava & SCM Future- Storytelling sa svrhom
6.12.2024, Hotel Antunović, Zagrebačka avenija 100, Zagreb, rane prijave do 11.11.2024
više informacija na www.janusglobal.hr i info@janusglobal.hr