Uskoro Poslovni Forum, Nabava & SCM Future- Storytelling sa svrhom

In Konferencije / savjetovanja
Poslovni Forum, Nabava & SCM Future- Storytelling sa svrhom

Stvarajmo nove prilike zajedno! Poslovni Forum, Nabava & SCM Future- Storytelling sa svrhom, najbolje poslovne prakse u nabavi, maloprodaji, opskrbnom lancu, održivom poslovanju.

Očekujemo s nestrpljenjem poslovni događaj, koji će se organizirati u Hotelu Antunović 6.12.2024. Poslovni Forum, Nabava & SCM Future- Storytelling sa svrhom, koji će okupiti stručnjaka iz područja nabave, opskrbnog lanca, maloprodaje, edukacije zaposlenika, održivosti u poslovanju. Glavni cilj ovoga poslovnog događaja jest, razmjena aktualnih tema, trendova sa tržišta, primjera najboljih praksi, konstruktivne i interaktivne diskusije. Promoviramo iskustvena znanja kroz kontinuirana poboljšanja kao generatora uspjeha svake tvrtke.

Aktualne teme kroz četiri panela:

  1. Izvrsnost u nabavi
  2. Supply chain management i održivost
  3. Uloga edukacije u poslovanju
  4. Category management future

Teme koje je važno izdvojiti su svakako: izvrsnosti u globalnoj nabavi, nabava u proizvodnji visokotehnoloških custom made linija, transformacija globalnih opskrbnih lanaca, novi standardi u globalnoj trgovini, category management i najbolje regionalne prakse, trendovi u maloprodaji, integriranje ESG principa i naprednih tehnologija, identificiranje i upravljanje rizicima u poslovanju. Sudionici će također imati priliku poslušati prezentaciju vezanu za modernu logistiku, istraživanje tržišta o zaposlenicima i motivaciji, te o aktualnoj CSDD direktivi.

Upoznajte paneliste i njihove najave tema koje će podijeliti sa nama:
Željko Curić, Fortenova d.d. „Category Management od iznimne je važnosti i za trgovce i za dobavljače za istinsko razumijevanje potreba svojih kupaca i potrošača, a digitalna transformacija i nove tehnologije otvaraju im sasvim nove mogućnosti suradnje.“

Drago Munjiza, EIM Group:“ 2024., rekordna godina za maloprodaju živežnih namirnica, ali i godina početka konsolidacije u sektoru“
Vali Marszalek, Forvis Mazars „S nadolazećom CSDDD direktivom kompanije će morati bolje upoznati svoje dobavljače, uspostaviti dobar sustav identificiranja i upravljanja rizicima i preuzeti odgovornost za moguće negativne utjecaje koji bi se mogli pojaviti kroz takve poslovne aktivnosti. Zbog toga je vrlo važna edukacija svih ključnih zaposlenika, od najvišeg menadžmenta do profesionalaca u nabavi. ”

Marina Ivanišević, Vitapur „Nabava je ključan dio poslovanja jer osigurava pravovremenu dostupnost resursa, ali izazovi poput promjenjivih tržišnih uvjete, fluktuacije cijena i upravljanja dobavljačima / proizvođačima zahtjevaju strateški pristup i fleksibilnost kako bi se postigla održivost i konkurentnost.

Category management igra ključnu ulogu u modernoj nabavi jer omogućava strateško upravljanje grupama proizvoda i usluga kroz analizu tržišnih trendova i potreba organizacije čime se povećava efikasnost i smanjuju troškovi”

Ivan Krkoč, EduCentar „Zaposlenici koji vide da ih kompanija podržava u njihovom profesionalnom razvoju manje su skloni traženju novih poslova jer osjećaju da im trenutna kompanija nudi mogućnosti za napredak i dugoročnu karijeru. Ulaganjem u zaposlenike kroz edukaciju, stvara se osjećaj sigurnosti i mogućnosti napretka unutar kompanije pa zaposlenici ulažu dodatne napore u ostvarivanje ciljeva, znajući da će biti nagrađeni i podržani u svojim nastojanjima. Na taj način, kompanija ne samo da zadržava talentirane pojedince, već i gradi stabilan i motiviran tim, što je u današnje vrijeme jedan od većih izazova.“

Petar Krznar, HAHN Automation d.o.o. „Ključni elementi nabave u proizvodnji visokotehnoloških custom made linija u autoindustriji, kako prenijeti know how matičnih firma i educirati zaposlenike u tehnološkim procesima koji na lokalnom tržištu nisu poznati“

Filip Krapić, Ennn Logic d.o.o. “U dinamičnom svijetu transporta i logistike, optimizacija opskrbnih lanaca postala je ključna u postizanju ravnoteže između učinkovitosti i održivosti. Integriranjem ESG principa i naprednih tehnologija, omogućuje se dugoročno odgovoran rast te transformacija globalnih opskrbnih lanaca. Inovativna rješenja ne samo da poboljšavaju operativne procese, već pružaju konkurentsku prednost, prilagođavajući poslovanje dinamičnim tržišnim zahtjevima i postavljajući nove standarde u globalnoj trgovini.“

Moderatori panela dr.sc. Kristina Šorić Rochester Institute of Technology Croatia i Jasmina Marić Cvijetinović mag. rel. int., Janus Global.
Nemojte propustiti! Pridružite se poslovnom forumu trendova u nabavi, maloprodaji i opskrbnom lancu, održivom poslovanju, sudjelujte u interaktivnoj konstruktivnoj diskusiji, kreirajte svoju poslovnu priliku.

Stvarajmo prilike zajedno!
Nabava & SCM Future- Storytelling sa svrhom
6.12.2024, Hotel Antunović, Zagrebačka avenija 100, Zagreb, rane prijave do 11.11.2024
više informacija na www.janusglobal.hr i info@janusglobal.hr

You may also read!

mitreski-kranjcic

Zoran Mitreski novi je predsjednik Udruženja trgovine HGK

Na jučerašnjoj sjednici Udruženja trgovine HGK za novog predsjednika Udruženja izabran je Zoran Mitreski, predsjednik Uprave Konzuma. Na čelu

Read More...
vjetroelektrane

20 godina energije vjetra u Hrvatskoj: Nove investicije na čekanju

Prije dvadeset godina u rad je puštena prva vjetroelektrana u Hrvatskoj, ona tvrtke Adria Wind Power. Bio je to

Read More...
hotel

AC Hotel by Marriott Split najbolji je europski hotel u svojoj kategoriji

AC Hotel by Marriott Split koji je smješten u splitskom Dalmatia Toweru već pola godina u kontinuitetu drži uvjerljivo

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design