Velika promocija Hrvatske na javnim lokacijama i gradskom prijevozu u Bruxellesu

In Iz svijeta
Bruxelles

Najfrekventnije lokacije i javni gradski prijevoz u Bruxellesu označeni su motivima Hrvatske u sklopu promotivne kampanje koju u povodu početka hrvatskog predsjedanja Vijećem EU-a u siječnju i polovici veljače provodi Hrvatska turistička zajednica (HTZ), izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.

Riječ je o kampanji vanjskog oglašavanja, u sklopu koje javni gradski prijevoz, autobuse i tramvaje, te zračnu luku i druge najfrekventnije i najreprezentativnije lokacije u Bruxellesu krase motivi Hrvatske, čiji je cilj, kako ističu iz HTZ-a, dodatno istaknuti da Hrvatska kao najmlađa članica prvi puta predsjedava EU-om.

“Hrvatsko predsjedanje Vijećem EU-a idealna je prilika za dodatnu promociju zemlje pa smo uoči samog početka predsjedanja krenuli s tom kampanjom, za koju vjerujemo da će imati pozitivne promotivne efekte. U prilog nam ide i vremenski okvir kampanje koji se savršeno uklapa u belgijski ‘turistički’ kalendar, budući da tržišna istraživanja krovne udruge belgijskih touroperatora ABTO pokazuju da turisti iz Belgije od prosinca do veljače najčešće bukiraju svoj odmor”, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Iznio je i podatke po kojima je Hrvatsku prošle godine posjetilo više od 220 tisuća belgijskih turista, ostvarivši gotovo milijun noćenja.

U sklopu kampanje Bruxellesom prometuje 25 autobusa i tramvaja na kojima građani glavnog grada EU-a i njegovi brojni posjetitelji mogu vidjeti motive Hrvatske s naglaskom na nautici.

Oglašavanje se provodi i putem velikih plakata s motivima Hrvatske u postajama briselske podzemne željeznice te centru grada, u tzv. europskoj četvrti i drugim odabranim atraktivnim gradskim lokacijama, dok je veliki digitalni ekran postavljen unutar briselske zračne luke, koju godišnje prođe više od 26 milijuna putnika.

Povodom tog projekta i direktor predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluksa Ivan Novak naglasio je kako se time Hrvatska predstavlja kao vrlo poželjno turističko odredište za milijun stanovnika belgijskog glavnog grada, djelatnike brojnih međunarodnih institucija kao što su EU, NATO i Eurocontrol, predstavnike više od tisuću međunarodnih udruženja i lobističkih ureda te zaposlenike u međunarodnim korporacijama.

“Obuhvatit ćemo kampanjom i više od 350 tisuća Belgijaca koji u Bruxelles svakodnevno putuju na posao te dio od gotovo 4 milijuna poslovnih i turističkih posjetitelja koliko u prosjeku godišnje posjeti ovaj grad”, najavio je Novak. (H)

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design