Villa Magdalena u Krapinskim Toplicama s 2 milijuna eura proširuje kapacitete

In Novi turistički kapaciteti
vila Magdalena

Hotel Villa Magdalena u Krapinskim Toplicama od početka lipnja poslovat će sa znatno više smještajnih kapaciteta i sadržaja nego do sada, uključujući i proširenu wellness ponudu s unutarnjim bazenom, većim restoranom i prostorima za poslovne grupe, u što su vlasnici obitelj Petrović uložili 2 milijuna eura.

Riječ je o investiciji financiranoj vlastitim sredstvima i kreditom, kojom vlasnici povećavaju i kvalitetu ponude tog jednog od prvih malih obiteljskih hotela u Hrvatskom Zagorju s četiri zvjezdice. Na tržište su krenuli prije osam godina tijekom kojih su ukupno uložili više od 3,5 milijuna eura, kazao je vlasnik i direktor hotela Ivan Petrović.

Postojećih devet smještajnih jedinica povećali smo na 24, od kojih svaka i dalje zadržava naš brend da ima jacuzzi s termalnom vodom u dnevnom boravku. Proširili smo i panoramsku wellness i spa oazu na krovu hotela s velikim unutarnjim bazenom od Inoxa, što je novi trend u bazenskoj ponudi, a modernizirali smo i proširili i restoran te dodali prostorije za poslovne skupove, čime računamo i na više poslovnih gostiju”, otkriva Petrović.

Slijedom dobrih najava očekuju više i drugih gostiju, među kojima su uvijek najviše imali parova te otprilike podjednak broj domaćih i stranih iz Slovenije, Italije i Austrije, pri čemu napominje da i njima, kao i cijelom Zagorju svake godine raste udjel stranaca, pa i tijekom ljetnih mjeseci, čime Hrvatsko Zagorje praktički više i nema turističke sezonalnosti i rade cijele godine.

“Godišnja popunjenost Ville Magdalene u 2016., kada smo krenuli i s rekonstrukcijom hotela, bila je rekordnih 81 posto, slično očekujemo i s novim kapacitetima, uz zadržavanje stabilne prosječne cijene već godinama unatoč promjenama poreznih stopa i realnog povećanja troškova. Cijena koju mi postižemo spada u veće na razini županije i kontinentalne Hrvatske, no to opravdavamo jedinstvenim uslugama i kvalitetom ponude, i vjerujemo da ćemo moći postići i veće cijene kako se cijela destinacija bude razvijala, za što ima dosta dobrih naznaka”, kaže Petrović.

Iznosi i podatke da su prošlu godinu završili i s rekordnim prihodima od oko 3,5 milijuna kuna neto, pri čemu ih je, kako kaže, na žalost pratio i kontinuirani rast troškova, pa ukupna dobit ne omogućava neki veći iskorak u ulaganjima, što drži problemom ukupnog hotelskog sektora.

“Ove godine zbog rekonstrukcije hotela smo više od dva mjeseca bili zatvoreni, ali od ljeta očekujemo veće prihode s novim kapacitetima. Ipak, teško je očekivati neki brzi skok u noćenjima i prihodima, no vjerujemo da ćemo kroz dvije-tri godine ponovno biti među vodećima u kontinentalnom turizmu po popunjenosti, broju noćenja u odnosu na kapacitet, prihodu po sobi, zaposlenom i ostalim parametrima koji se prate u hotelijerstvu”, kaže Petrović.

Komentirajući stanje turizma u Hrvatskom Zagorju i Krapinskim Toplicama ističe da je sada puno bolje nego kada su oni počeli s radom, jer je prosječna kategorija hotela prije osam godina bila između dvije i tri zvjezdice, a danas ih većina ima četiri.

Nekoliko puta smo već proglašavani najboljim malim kontinentalnim hotelom, a mada nam je to konkurencija, veseli nekoliko novih većih investicija u hotele u Hrvatskom Zagorju, pa i konkretno dvije u Krapinskim Toplicama, jer je to dobro za destinaciju i stvarat će veću potražnju. Kratkoročno zbog toga svi možemo osjetiti manji pad popunjenosti ulaskom novog hotela na tržište, ali dugoročno će potražnja porasti i gosti će moći birati hotel koji mu nudi sve što želi doživjeti, u čemu mi opet vidimo svoju priliku”, smatra Petrović.

Naglašava i da u turizmu, pogotovo na kontinentu, nema brzih povrata investicije, pa ni ako se radi cijele godine, te stoga važnim drži stabilnost uvjeta poslovanja.

“Teško je bilo kojem investitoru planirati u uvjetima kada se rok povrata investicije gleda na 15 godina i uz stalne porezne promjene, među kojima se najavljuje i novi porez na nekretnine, pri čemu bi država hotele trebala promatrati kao objekte koji stvaraju prihod, zapošljavaju ljude i kroz razne poreze doprinose društvu te da koeficijent jednog hotela sa pratećim sadržajima (bazeni koji povećavaju koeficijent poreza na nekretnine) ne bi smio imati jednake uvjete kao i jedna privatna kuća/vila sa bazenom koja direktno ne posluje. Trebalo bi težiti i smanjenju stope PDV-a bar na 10 posto kako bi bili konkurentniji i sposobniji za investicije”, poručuje Petrović. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design