Zaposlenici kompanije čine njezinu bit i identitet, a kvalitetna korporativna kultura neizostavna je sastavnica poslovnog uspjeha. Upravo zato, Podravka je odlučila nagraditi svoje zaposlenike i s njima proslaviti povijesno dobre poslovne rezultate ostvarene u prvom tromjesečju ove godine na korporativnim edukativno – sportskim igrama od 17. do 20. svibnja 2018. godine u Baškom Polju.
Tijekom tri dana druženja, uz bogat glazbeni program, zaposlenici Grupe Podravke iz Hrvatske, cijele Adria regije te Češke, Slovačke, Poljske i Mađarske svoje su vještine iskazali u brojnim sportskim sadržajima, dok su odabrani pojedinci pokazali i svoj pjevačko – plesni i glumački talent.
Lice Podravkaša zvuči poznato, inačica trenutno vrlo popularnog šoua, iznjedrila je prve večeri nove Podravkine zvijezde. Legende domaće estrade, Mišu Kovača, Esmu Redžepovu, Josipu Lisac, Bebeka, Jelenu Rozgu i Jolu utjelovili su zaposlenici iz raznih dijelova kompanije, na opće oduševljenje prisutnih. Nije izostala ni humanitarna nota šoua: u ime pobjednika, Miše Kovača, Podravka će donirati 10 000 kuna udruzi Puls.
Drugog i trećeg dana Igara održana su sportska natjecanja u nogometu, košarci, odbojci, belotu i pikadu, a održana je i inačica edukativno – sportskog projekta Lino višebojac koji se već 12 godina održava po osnovnim školama diljem Hrvatske. Podravkinih 24 najhrabrijih odmjerilo je snage u zabavnim sportskim disciplinama, a oni najbolji među njima nosit će titulu prvih Podravkinih višebojaca. Cijelom događaju pridružio se i izbornik Zlatko Dalić, kao sportski gost iznenađenja.
„Naše korporativne igre kao spoj sporta, edukacije i zabave izvrsna su prilika za osnaživanje zajedništva i učvršćivanje identiteta koji izgrađuje brand Podravka. Zadovoljan i motiviran zaposlenik svojim angažmanom na radnom mjestu kompaniji vraća višestruko sve što je u njega uloženo, posebno kroz ovakve zajedničke aktivnosti.“, poručio je zaposlenicima predsjednik Uprave Podravke, Marin Pucar.
Ovim korporativnim igrama Podravka se priključila najboljim svjetskim primjerima ulaganja kompanija u zaposlenike i praksama unapređenja njihovog zadovoljstva što se višestruko pozitivno ogleda u vrijednosti korporativnog imidža.