Volkswagen i Ford istražuju strateški savez u svrhu poboljšanja poslovanja, jačanja konkurentnosti i bolje usluge kupcima
- Volkswagen AG i Ford istražuju mogućnost strateškog saveza
- Tvrtke istražuju nekoliko zajedničkih projekata – uključujući zajednički razvoj game komercijalnih vozila u svrhu zadovoljavanja potreba kupaca na globalnoj razini
- Potencijalni projekti usmjereni su na jačanje konkurentnosti obje tvrtke
- VW i Ford izjavljuju da moguća strateška alijansa neće uključivati zamjene dionica ili bilo kakve sporazume o vlasničkom povezivanju
Volkswagen AG i Ford Motor Company potpisali su Memorandum o razumijevanju i istraživanju strateškog saveza u svrhu jačanja konkurentnosti svake od tvrtki i bolje usluge korisnicima na globalnoj razini. Tvrtke istražuju potencijalne projekte na brojnim područjima – uključujući razvoj niza komercijalnih vozila kako bi što bolje zadovoljili rastuće potrebe kupaca. Potencijalni savez ne bi uključivao vlasničko povezivanje uključujući razmjenu vlasničkih udjela.
“Ford se zalaže za poboljšanje poslovanja i prilagodbu poslovnih modela – što uključuje i suradnju s partnerima kako bi se povećala učinkovitost i efikasnost – rekao je Jim Farley, Fordov predsjednik za globalna tržišta. “Ovaj potencijalni savez s Volkswagenom još je jedan primjer kako možemo unaprijediti poslovanje dok stvaramo pobjednički globalni portfelj proizvoda. Veselimo se budućem istraživanju kako što bolje zadovoljiti sve zahtjevnije potrebe kupaca komercijalnih vozila koja ćemo obavljati s Volkswagenovim timom”, kaže Farley.
Dr. Thomas Sedran, šef strategije Volkswagen grupe kaže: “Tržišta i zahtjevi kupaca se mijenjaju nevjerojatnom brzinom. Obje tvrtke imaju snažne i komplementarne pozicije u različitim segmentima komercijalnih vozila. Kako bi se prilagodili zahtjevnom okruženju, jedna od najbitnijih stvari koju možemo činiti su fleksibilni strateški savezi. Ovo je i osnovni element strategije 2025. Volkswagen grupe. Potencijalnu industrijsku suradnju s Fordom vidimo kao priliku za poboljšanje konkurentnosti obje tvrtke na globalnoj razini”.