Za Crni petak potrošnja pala 7,75 posto

In Trgovina na malo
Ravlić

Od četvrtka do nedjelje pad još veći, 22 posto

Hrvatski su građani ove godine od četvrtka do nedjelje potrošili 802.695.567,60 kuna, prema podacima Porezne uprave za djelatnost trgovine na malo. Radi se o padu od 22 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, kada je potrošnja dosegnula 1.030.003.961,97 kuna. Kada usporedimo samo petak ove i prošle godine, radi se o padu od 7,75 posto, sa 424.540.492,16 kuna na 391.660.589,17 kuna.

„Prije pandemije koronavirusa, Crni petak tradicionalno je označavao početak povećane potrošnje. Naravno, i ove su godine građani iskoristili popuste i promotivne akcije, posebno online. No, s obzirom na gospodarske posljedice pandemije, smanjena sklonost potrošnji je bila očekivana,“ rekla je voditeljica Odjela za trgovinu HGK Tomislava Ravlić.

Izvorno je prodaja po promotivnim cijenama u sklopu tzv. Black Fridaya počela na američkom tržištu. Posljednjih se godina kupnja po sniženim cijenama krajem studenoga, prosječno od 20 do 70 posto, proširila na cijeli svijet pa tako i na Hrvatsku. Sve se više trgovaca odlučuje za prodaju po sniženim cijenama, a neki od njih svoje promotivne prodaje provode i cijeli tjedan, kroz tzv. Black Week. Najčešće se kupuje elektronika, potom odjeća i obuća.

Posebni oblici prodaje u Hrvatskoj regulirani su Zakonom o zaštiti potrošača, koji definira pitanja, kao i pravila provođenja prodaje na taj način. Kod posebnih oblika prodaje nema propisanih raspona sniženja, no nužno je držati se dobre trgovačke prakse, kao i ostalih pozitivnih zakonskih propisa.

You may also read!

Vlajčić

Ministar Vlajčić održao sastanak s komorama

Potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede, šumarstva i ribarstva David Vlajčić održao je u srijedu 19. veljače 2025. godine u

Read More...
Otvoren Zagrebački sajam nautike

Otvoren Zagrebački sajam nautike

Danas je na Zagrebačkom velesajmu svečano otvoren Zagrebački sajam nautike, a na sajmu izlaže više od 330 izlagača iz

Read More...
Adrian Jezina

Dodatna potvrda brige o zaposlenicima: Telemach postao nositelj certifikata Future Resilience

Telemach je postao nositelj certifikata Future Resilience koji SELECTIO Grupa dodjeljuje kompanijama posvećenima brizi o zaposlenicima te njihovom osnaživanju.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design