Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb osvojili Effie Grand Prix na prvom online proglašenju pobjednika

In Brandovi
Effie

Effie se u Hrvatskoj već 11 godina dodjeljuje najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje, a u teškim razdobljima poput ovoga izrazito je važan način na koji inspirira i potiče komunikacijsku industriju na oblikovanje pozitivne svijesti javnosti – zato su, nakon proglašenja pobjednika MIXX-a i IdejeX u četvrtak, koja su dosegnula više od 10 000 pogleda, uživo na Facebooku u petak proglašeni i pobjednici Effieja.

U petak 17. travnja na Facebook stranici Dana komunikacija uživo su proglašeni najbolji projekti natjecanja Effie, koje slavi učinkovitost marketinške industrije. Grand Prix i zlatni Effie osvojio je projekt Ostajemo di smo Zagrebačke pivovare te agencije BBDO Zagreb, a u projektu su sudjelovale i agencije Universal McCann te Degordian.

Uz dobitnike Grand Prixa, zlatno je Effiejevo priznanje osvojio i projekt Boli me Pipi oglašivača Pipi Beverages te agencije Imago Ogilvy, a na projektu je surađivala i agencija Drap. Zlatni je Effie zaslužio i projekt Unlimited obitelj Hrvatskog Telekoma te agencije McCann Zagreb, a na projektu su radile i agencije Degordian te Pro Media Group.

Srebrna priznanja Effie Croatia 2020 ove će godine biti upućena na adrese oglašivača Tele2 i agencije Imago Ogilvy za projekt Pokućni internet, a u stvaranju su sudjelovale i agencije Media Polis, iProspect, Riba ribi grize rep i Drap. Srebrno Effiejevo priznanje dobio je i projekt Povratak klijenta Erste bank te agencija Utorak i BBDO Zagreb, a na projektu su radile i agencije 404 te MediaCom Zagreb.

Sljedeći su projekti nagrađeni brončanim Effiejem: Prilika života klijenta Iskon internet te agencije Señor, a na projektu su sudjelovale i agencije Pro Media Group te 404; Samo opušteno! oglašivača Jamnica Plus te agencije PINK MOON uz suradnju s agencijom Pro Media Group; Veliki hrvatski naivci CARNET-a te agencije Señor, u čijem su radu sudjelovali i Vedran Klemens, Marin Balaić i Dubravko Robić; Žuja za tate 2 Zagrebačke pivovare te agencije BBDO Zagreb uz sudjelovanje agencija Universal McCann i Degordian.

Unatoč okolnostima koje su svijet zadesile tijekom prethodnih mjeseci, za izvrsne marketinške ideje, koje su pritom odlično realizirane, na tržištu uvijek ima mjesta. To pokazuje i okupljanje domaćih i regionalnih stručnjaka – nakon dva proglašenja dobitnika prve večeri koja zajedno broje gotovo 10 000 pogleda iz Hrvatske i regije, druga večer bila je rezervirana za proglašenje pobjednika Effieja te razmjenu mišljenja o projektima na Facebook stranici Dana komunikacija.

Organizatori su čestitali dobitnicima, ali i svim prijaviteljima te poručili da Effieju, kao središnjoj marketinško-poslovnoj inicijativi u Hrvatskoj i svijetu koja promiče nezaobilaznu povezanost između marketinških aktivnosti i tržišnih rezultata, nije važno stoji li na policama privatnih stanova ili agencijskih ureda. Stoga su pozvali na nastavak svih komercijalnih aktivnosti koje se odvijaju skladu s preporukama Stožera civilne zaštite – a posebice na ideje koje djeluju jer će možda baš one potaknuti promjenu te sljedeće godine zasjati na Effiejevu tronu.

You may also read!

mitreski-kranjcic

Zoran Mitreski novi je predsjednik Udruženja trgovine HGK

Na jučerašnjoj sjednici Udruženja trgovine HGK za novog predsjednika Udruženja izabran je Zoran Mitreski, predsjednik Uprave Konzuma. Na čelu

Read More...
vjetroelektrane

20 godina energije vjetra u Hrvatskoj: Nove investicije na čekanju

Prije dvadeset godina u rad je puštena prva vjetroelektrana u Hrvatskoj, ona tvrtke Adria Wind Power. Bio je to

Read More...
hotel

AC Hotel by Marriott Split najbolji je europski hotel u svojoj kategoriji

AC Hotel by Marriott Split koji je smješten u splitskom Dalmatia Toweru već pola godina u kontinuitetu drži uvjerljivo

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design