Zagrebački velesajam nastavlja repozicioniranje i na međunarodnom tržištu

In Sajmovi i izložbe
potpisivanje_sporazuma_warsaw_expo

U sklopu hrvatsko-poljske predsjedničke inicijative Tri mora, a u skladu sa svojom strategijom internacionalizacije usmjerenom na proširenje domene djelovanja van granica zemlje, kao i na privlačenje stranih kompanija u Zagreb, Zagrebački velesajam i PTAK Warsaw EXPO dana 7.7. 2017. u Varšavi, u prisutnosti predsjednika obaju zemalja, gđe. Kolinde Grabar Kitarović i gosp. Andrzeja Dude, potpisali su Memorandum o razumijevanju, kojim se definira oblik i sadržaj buduće partnerske suradnje.

Imajući za zajednički cilj povećanje konkurentnosti u svojim zemljama i posljedično regiji, dvije strane usmjerit će se na korištenje svih mogućnosti koje se budu otvarale kroz međusobnu suradnju, posebice na sajmovima, konferencijama i drugim poslovnim događanjima koje organiziraju i gdje okupljaju tvrtke u statusu izlagača, stručnu posjetu, poslovna udruženja i druge interesne skupine, sve u svrhu jačanja komunikacije i time poticanja razvoja industrija u svojim zemljama i regiji.

PTAK Warsaw Expo je vodeći sajamski i kongresni centar Središnje Europe koji na visokoj profesionalnoj razini organizira međunarodnih 30 sajmova godišnje, a koji se održavaju u 6 modernih izložbenih hala ukupne površine od 143.000 m2 i na 500.000 m2 otvorenog prostora.

2-Tomasz-Szypuła i Dina-Tomsic
Tomasz Szypuła i dr. sc. Dina Tomšić

Zagrebački velesajam zahvaljuje PTAK Warsaw Expo za iskazano povjerenje i uspostavljanje temelja suradnje koja će doprinijeti razvoju ukupnih gospodarskih odnosa između Republike Hrvatske i Republike Poljske, a posebno u sektorima prehrane, poljoprivrede, unutarnjeg uređenja, energetike, strojeva i opreme, ugostiteljstva i hotelijerstva, industrije ljepote, eko i organskih proizvoda, zelene gradnje i nautike.

Ovim Memorandumom o razumijevanju Zagrebački velesajam nastavlja proces repozicioniranja te se otvara kao dinamička poslovna platforma i susretište poslovnih aktivnosti Srednje i Južne Europe, a sve u skladu s vizijom da ponovno postane nacionalno i međunarodno središte poslovne i komunikacijske izvrsnosti i inovativnosti te se pozicionira kao lider sajamske industrije Jadransko Jonske Regije.

You may also read!

bp

BP prodaje 65 posto udjela u Castrolu tvrtki Stonepeak za šest milijardi dolara

BP prodaje 65 posto udjela u Castrolu američkoj investicijskoj tvrtki Stonepeak za oko šest milijardi dolara, što predstavlja ključni

Read More...
kasica-stednja-euro-euri

Kamatne stope na štednju u Njemačkoj ostat će stabilne do ljeta

Kamate na štednju u Njemačkoj, prema očekivanjima ekonomista, ostat će stabilne u prvoj polovici iduće godine, iako su trenutačno

Read More...
Industrija

Promet industrije 2,4 posto veći na godišnjoj razini

Ukupni promet industrije u listopadu bio je 2,4 posto veći u odnosu na isti lanjski mjesec, dok je u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design