U Zagrebu otvoren najveći adidasov shop u Hrvatskoj

In Trgovina na malo
adidas

Adidas, svjetski proizvođač sportske odjeće i obuće, u samom centru Zagreba, otvorio je vrata nove Kuće kreatora, najveće trgovine u Hrvatskoj, te jedne od najvećih na području južne Europe. Trgovina u kojoj zaljubljenici u sport i originalnost mogu pronaći sve što im je potrebno, proteže se na čak 837 kvadratnih metara prodajnog prostora, zapošljava 13 radnika i zauzima 3 kata zgrade na atraktivnoj lokaciji u Ilici 21.

Nova Kuća kreatora u potpunosti je posvećena sportu. Riječ je o mjestu u kojem svi zainteresirani mogu saznati sve što ih zanima vezano uz sportsku opremu i prepoznatljiv adidasov urbano-modni izričaj. Na prvom katu nalazi se ponuda za žene i djecu dok je drugi kat posvećen muškarcima. U novoj trgovini, kupce očekuje bogat asortiman koji uključuje preko 1200 adidas artikala iz raznih kategorija poput nogometa, trčanja, treninga i neizostavnog Originalsa.

Povodom otvaranja nove Kuće kreatora, Ivana Mićin, Brand Activation Manager za Hrvatsku i Sloveniju izjavila je: «Od otvorenja adidasove podružnice u Zagrebu vrlo intenzivno, srčano i uspješno ulažemo u lokalno pozicioniranje brenda kroz marketing aktivnosti i širenje ponude naših proizvoda od sportskog Performance segmenta sve do obožavanog lifestyle segmenta Originalsa. Spomenutu distribuciju vršimo kroz veleprodajne kanale, trgovine naših partnera te vlastite trgovine poput ove koju danas otvaramo i koja predstavlja vrhunac našeg dosadašnjeg rada i ulaganja.»

Na otvorenju je prisustvovala i Rania Efthymiadi Senior Manager Retail Activation za južnu Europu koja je tom prilikom izjavila: «Upravo s otvorenjem ove trgovine na najbolji način možemo vidjeti kako maloprodaja prati strategiju naše kompanije. adidas je postavio jasan prioritet kada su u pitanju investicije, a one su vezane uz ključne europske gradove među kojima je i Zagreb. Također, posebno nam je drago što od danas hrvatski potrošači mogu dobiti uvid u potpuno novi koncept adidas trgovina, trgovina koja se nalaze u centru grada te imaju za cilj pretvoriti kupnju u uzbudljivo iskustvo.»

David Dremelj Senior District Manager za Hrvatsku i Sloveniju izjavio je: «Ova trgovina najsvjetliji je primjer adidasovog vlastitog retail okruženja na ovim prostorima koji ne samo da zadovoljava tržišnu potrebu za još širim asortimanom već održava i snagu brenda kako u Zagrebu tako u cijeloj regiji. Svi proizvodi u ovoj trgovini su pažljivo i selektivno odabrani tako da ljubitelji sporta i urbanog street stylea mogu pronaći nešto za sebe.»

You may also read!

Marina Perić Kaselj

HUP i Institut za istraživanje migracija: trećina stranih radnika kaže da ima bolju kvalitetu života u Hrvatskoj

Hrvatska udruga poslodavaca i Institut za istraživanje migracija održali su danas konferenciju „Migracije, tržište rada i integracija: Hrvatska sutra“

Read More...
METRO_Poslodavac Partner_4

METRO Hrvatska novi je nositelj Poslodavac Partner certifikata za izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima

METRO Hrvatska, vodeći međunarodni veletrgovac prehrambenim i neprehrambenim proizvodima, s mrežom od deset veleprodajnih centara diljem Hrvatske, ponosno je

Read More...
Tamara Perko

Započela je 28. znanstveno-stručna konferencija „Financijsko tržište“: Unatoč globalnoj neizvjesnosti, Hrvatska plovi dalje – s optimizmom

Znanstveno-stručna konferencija „Financijsko tržište“ okupila je danas u Opatiji po 28. put ključne ljude domaćeg financijskog sektora. Ovogodišnja konferencija

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design