Mali lanax sloga jedini se uključio u HATCH! Aplikaciju nagrađivanja vjernosti
Uskoro dočekujemo novu, 2017. godinu, a hrvatski sektor trgovine ne koristi još u potpunosti mogućnosti tehnologije. Kada bi se aktivnije pristupilo dobro poznatim činjenicama da 75% prometa u trgovinama ostvaruju stalni kupci, koji pokraj popisa za kupnju u džepu u velikom broju imaju pametne telefone, svakako bi većina u poslovanje uvela neku od brojnih mogućnosti koje donose moderne tehnologije.
Jedan od takvih primjera je aplikacija Hatch!. Riječ je o loyalty platformi prvog hrvatskog proizvođača softvera, tvrtke LogIN. Aplikacija je lansirana još u lipnju i to kao otvorena za sve obrte i tvrtke, za razliku od sličnih programa nagrađivanja vjernosti kupaca gdje se bodovi mogu iskoristiti samo u pojedinačnim subjektima. No, potencijal ove aplikacije prepoznao je do sada samo jedan maloprodajni trgovački lanac, Sloga Podravska trgovina.
Ideja iza aplikacije je okupljanje svih trgovina i njihovih kupaca, kako bi se stvorila konkurentska prednost prema stranim lancima, jer se bodovi, u ovom slučaju eggovi, mogu koristiti u prodavaonicama svih partnera platforme. Kupac tako, umjesto da širi novčanik bezbrojnim karticama trgovina u koje bi možda mogao ući, jednostavno skida besplatnu aplikaciju i skeniranjem koda ostvaruje pogodnosti poput umanjenja iznosa računa.
Sloga trenutačno ima 6796 članova programa, koji u par klikova ostvaruju dvostruki iznos eggova za rođendan, sudjeluju u akcijama za kupnju određenih artikala i skupljaju razne druge prigodne kupone. Naravno, ne diskriminira se one koji nemaju mogućnost preuzeti aplikaciju tako da, primjerice, stariji kupci eggove za umirovljenički popust mogu skupljati i klasičnom plastičnom karticom.
Kad bi i druge trgovine prihvatile implementaciju inovativnih rješenja, kupci bi ostvarivali pogodnosti u puno većem broju poslovnica, a same trgovine širile krug potencijalnih korisnika. Win-win situacija, koja ipak još nije zaživjela. Nadajmo se da nova godina donosi i lakše prihvaćanje promjena, jer, ako ništa drugo, bar se kod Hatch! eggova nitko ne mora brinuti o roku trajanja.