Zašto Hrvatske trgovine ne koriste potencijale modernih tehnologija?

In Trgovina na malo

Mali lanax sloga jedini se uključio u HATCH! Aplikaciju nagrađivanja vjernosti

HatchUskoro dočekujemo novu, 2017. godinu, a hrvatski sektor trgovine ne koristi još u potpunosti mogućnosti tehnologije. Kada bi se aktivnije pristupilo dobro poznatim činjenicama da 75% prometa u trgovinama ostvaruju stalni kupci, koji pokraj popisa za kupnju u džepu u velikom broju imaju pametne telefone, svakako bi većina u poslovanje uvela neku od brojnih mogućnosti koje donose moderne tehnologije.
Jedan od takvih primjera je aplikacija Hatch!. Riječ je o loyalty platformi prvog hrvatskog proizvođača softvera, tvrtke LogIN. Aplikacija je lansirana još u lipnju i to kao otvorena za sve obrte i tvrtke, za razliku od sličnih programa nagrađivanja vjernosti kupaca gdje se bodovi mogu iskoristiti samo u pojedinačnim subjektima. No, potencijal ove aplikacije prepoznao je do sada samo jedan maloprodajni trgovački lanac, Sloga Podravska trgovina.
Ideja iza aplikacije je okupljanje svih trgovina i njihovih kupaca, kako bi se stvorila konkurentska prednost prema stranim lancima, jer se bodovi, u ovom slučaju eggovi, mogu koristiti u prodavaonicama svih partnera platforme. Kupac tako, umjesto da širi novčanik bezbrojnim karticama trgovina u koje bi možda mogao ući, jednostavno skida besplatnu aplikaciju i skeniranjem koda ostvaruje pogodnosti poput umanjenja iznosa računa.
Sloga trenutačno ima 6796 članova programa, koji u par klikova ostvaruju dvostruki iznos eggova za rođendan, sudjeluju u akcijama za kupnju određenih artikala i skupljaju razne druge prigodne kupone. Naravno, ne diskriminira se one koji nemaju mogućnost preuzeti aplikaciju tako da, primjerice, stariji kupci eggove za umirovljenički popust mogu skupljati i klasičnom plastičnom karticom.
Kad bi i druge trgovine prihvatile implementaciju inovativnih rješenja, kupci bi ostvarivali pogodnosti u puno većem broju poslovnica, a same trgovine širile krug potencijalnih korisnika. Win-win situacija, koja ipak još nije zaživjela. Nadajmo se da nova godina donosi i lakše prihvaćanje promjena, jer, ako ništa drugo, bar se kod Hatch! eggova nitko ne mora brinuti o roku trajanja.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design