Više od tisuću maturanata ugostiteljskoga i turističkoga usmjerenja diljem Hrvatske učilo o komunikaciji i poslovnim vještinama.
U prvome izdanju Coca-Colina programa Raise the Bar Youth, koji je završio dodjelom priznanja i masterclass predavanjem u najboljim školama, sudjelovalo je više od tisuću učenika iz 33 škole s ugostiteljskim i turističkim usmjerenjem iz cijele Hrvatske. U sklopu toga obrazovnog programa, koji je pokrenula Coca-Cola HBC Adria, maturanti su učili o komunikaciji i timskome radu, upoznali najnovije tehnike i trendove u ugostiteljstvu, otkrili što je to poslovno planiranje te saznali više o samozapošljavanju i financijskoj pismenosti.
Program je razvijen na temelju rezultata Ipsosova istraživanja provedenoga među ravnateljima, profesorima, učenicima i bivšim učenicima ugostiteljskoga usmjerenja, koji su istaknuli koje vještine i znanja smatraju nedovoljno zastupljenima u redovitome obrazovnom programu.
„Jedan je od ciljeva Coca-Cole HBC Adria doprinijeti razvoju ugostiteljskoga i turističkoga sektora u Hrvatskoj. Zato smo 2019. godine pokrenuli stratešku platformu Raise the Bar, kojom želimo unaprijediti kvalitetu znanja radnika u ugostiteljstvu i turizmu, a ove smo je godine proširili programom Raise the Bar Youth. Njime smo učenicima završnih razreda ugostiteljskih i turističkih usmjerenja omogućili stjecanje vještina koje će im pomoći u izlasku na tržište rada i daljnjoj karijeri. Ponosni smo na to da je prvo izdanje programa naišlo na pozitivne reakcije i velik odaziv. Uime Coca-Cole HBC Adria zahvaljujem svim sudionicima, a najboljim školama čestitam na volji, trudu i znanju koje su njihovi učenici pokazali tijekom provedbe programa. Raduje me što već sad mogu najaviti da će se program Raise the Bar Youth nastaviti provoditi i sljedeće školske godine”, istaknula je Aleksandra Todorović, rukovoditeljica odnosa sa zajednicom i kupcima Coca-Cole HBC Adria.
U sklopu programa Raise the Bar Youth proveden je i nagradni natječaj, u kojemu je sudjelovalo 25 škola čiji su učenici poslušali svih pet modula i riješili kvizove nakon svakoga od njih. Među najuspješnijima bile su Obrtnička škola Požega, Ekonomska i trgovačka škola Čakovec te Ekonomska škola Požega. Sve su tri škole zaslužile masterclass predavanje, a najbolja među njima, Obrtnička škola Požega, osvojila je i donaciju u iznosu od 6.500 eura za nabavu opreme za izvođenje nastave.
Raise the Bar Youth treća je i najnovija sastavnica strateške platforme Raise the Bar, čiji je cilj uskladiti vještine i znanja ugostiteljskih i turističkih djelatnika s potrebama poslodavaca. Ostale su dvije sastavnice Akademija za barmene, bariste i konobare te Stipendije za ugledna svjetska učilišta za kuhare i slastičare.