Novi krovni komunikacijski koncept i slogan hrvatskog turizma krajem godine

In Iz zemlje
turizam

Novi krovni komunikacijski koncept i slogan Hrvatske kao turističke destinacije, za čiju je izradu natječaj Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u tijeku, bit će poznat krajem ove godine, do kada će se još koristiti slogan “Croatia, full of life”, doznaje se od direktora HTZ-a Kristjana Staničića.

“Objava natječaja i proces izrade novog krovnog komunikacijskog koncepta i slogana hrvatskog turizma prvi je operativni zadatak iz novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma (SMOPHT) za iduće razdoblje”, ističe Staničić za Hinu, dodajući da će HTZ za taj zadatak izdvojiti oko 200 do 300 tisuća eura.

Cilj je dobiti novi komunikacijski i vizualni koncept te slogan koji će promovirati Hrvatsku kao održivu turističku destinaciju, s kvalitetnom ponudom za cijelu godinu, što je cilj i nove turističke strategije, kaže Staničić.

Podsjeća da će natječaj za taj posao provoditi u dvije faze – predselekcijskoj, kada treba dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuje sposobnost potencijalnih ponuditelja, i drugoj, kada odabrani ponuditelji dostavljaju ponude, s rokom za prijavu i predaju dokumentacije u predselekcijskom postupku do 13. ožujka.

Za cijeli proces i odabir novog koncepta odabrano je i višečlano povjerenstvo iz različitih institucija.

Novi koncept i slogan zamijenit će dosadašnji “Croatia, full of life/Hrvatska, puna života”, koji je odabran u veljači 2015. u mandatu ministra turizma Darka Lorencina, a taj su koncept i slogan osmislili konzorcij agencija BBDO Hrvatska, AMW BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske.

Time je i dotadašnji slogan hrvatskog turizma “Mediteran kakav je nekad bio” otišao u povijest nakon gotovo 15 godina ‘aktivnosti’, što je i jedan od najdugovječnijih turističkih slogana u Hrvatskoj, ali i među drugim turističkim zemljama koje slogane u prosjeku mijenjaju svakih tri do pet odnosno do najviše deset godina. (H)

You may also read!

Okrugli stol na temu „Integracija stranih radnika u društvo i posao“

Održan okrugli stol na temu „Integracija stranih radnika u društvo i posao“

Ovaj tjedan započeli smo dvama važnim događajima koji su potvrdili uspješnu i plodonosnu suradnju između naše dvije zemlje. Prvi

Read More...
Forum: Italija je naš prirodni gospodarski saveznik

Forum: Italija je naš prirodni gospodarski saveznik

Italija je drugi vanjskotrgovinski partner Hrvatske, suficit u razmjeni usluga Hrvatsko-talijanski gospodarski odnosi su snažni i stabilni, s Italijom kao

Read More...
Inicijativa dm-a „Zaštiti se... i uživaj na suncu“

Inicijativa dm-a „Zaštiti se… i uživaj na suncu“

Besplatni dermatološki pregledi održat će se u 16 gradova diljem Hrvatske U utorak 6. svibnja dm je predstavio trinaesto izdanje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design