Većini kupaca važan ljubazan pozdrav i osmijeh prodavača

In Potrošači
mistery

Pozdrav i osmijeh prodavača važni su za ugodnu kupnju, pokazuje istraživanje agencije za tajnu kupovinu Heraklea “Što je kupcu bitno?”.

Za 72 posto kupaca pri ulasku na prodajno mjesto važan je pozdrav djelatnika, pri čemu taj pozdrav mora biti i ljubazan, a ne tek profesionalan, a čak tri četvrtine kupaca važnim smatra i da im se djelatnik tijekom pozdrava ili komunikacije osmjehne. S druge strane, 26,5 posto je onih kojima je dovoljan rutinski pozdrav, a samo je 1,7 posto onih kojima to nije bitno, pokazalo je istraživanje provedeno u veljači ove godine.

Kada je u pitanju odlazak iz prodavaonice, 98 kupaca smatra da je poželjno i bitno da ih prodavač pozdravi, a 81 posto kupaca očekuje i zahvalu na posjetu odnosno kupnji. Istovremeno, 69 posto kupaca smatra nevažnim da ih djelatnik pozove na ponovni posjet prodajnom objektu.

Nadalje, 77 posto ispitanika drži važnim da djelatnik ispita njihove želje i potrebe pri kupnji, dok ih ipak nešto više od 52 posto ne očekuje i ne drži važnim da im prodavač ponudi neki komplementarni proizvod uz onaj koji su kupili.

Na pitanje “Je li važnije da vam djelatnik navede karakteristike proizvoda ili koje ćete koristi imati od tog proizvoda?”, 57 posto ispitanika se odlučilo za prvu opciju, dok njih 43 posto ipak važnijim smatra da ih na razumljiv način upozna s koristima koje će imati od tog proizvoda.

Velika većina kupaca, njih 87 posto, važnijim doživljava kvalitetu usluge, odnosno ljubaznost djelatnika i usmjerenost prema kupcu, dok ih gotovo 13 posto prednost daje urednosti, preglednosti i modernoj uređenosti prodajnog prostora. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design