Drvoprerađivači spremni za još jednu Ambientu

In Sajmovi i izložbe
zv

„Industrijska proizvodnja u prvih šest mjeseci 2018. bilježi rast u djelatnosti prerade drva i drvnih proizvoda za 4,4%, a u proizvodnji namještaja za 3,4% u odnosu na isto razdoblje 2017. Također, u prvoj polovici godine ovaj sektor bilježi povećanje izvoza za 2% u odnosu na isto razdoblje lani. Jedan od načina da proizvodi drvoprerađivačke industriju pronađu put prema izvozu je i nastup na Ambienti“, rekao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević na predstavljaju programa ovogodišnje Ambiente.

Ovaj 45. međunarodni sajam namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industriju održava se od 10. do 14. listopada i predstavlja koncepcijski i komunikacijski redizajniranu priču o ideji, dizajnu, arhitekturi i hrvatskoj proizvodnji. Na sajmu izlažu 332 izlagača iz 32 zemalja, a među njima su 32 članice Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK na 3006 četvornih metara.

„Interes nam je da hrvatski drvoprerađivači nastupe na Ambienti u dobrom svijetlu zahvaljujući marketinškoj promociji i brandiranju domaćeg proizvoda, osobito industrijskog namještaja. Ove je godine HGK uložila značajne napore u vezi s nastupom domaćih drvoprerađivača i proizvođača na Ambienti, što se vidi u dodatnoj animaciji članica i financijskoj potpori od 50% kojom se pokrivaju troškovi izložbenog prostora i koja je za 20% veća nego prethodne godine“, kazao je Kovačević.

„Jubilarna 45. Ambienta bilježi kvalitativni i kvantitativni rast, i u broju izlagača, i u povećanju izložbene površine, što, među ostalim, možemo zahvaliti suradnji s Gradom i s HGK“, istaknula je direktorica Zagrebačkog velesajma Dina Tomšić, napomenuvši da se u sedam paviljona trima tematskim cjelinama (AmbiDOM, AmbiPRO te Design zona) predstavljaju ugledni proizvođači namještaja te dizajneri i dizajnerski studiji.

„Povijest i tradicija sajma u Gradu Zagrebu jako je duga i utkana je u 45. Ambientu. Grad Zagreb podupire proizvođače, prerađivače drvne industrije i Zagrebački velesajam, a želimo da ova važna manifestacija kao mjesto susreta na kreativan način bude i čimbenik brandiranja Grada Zagreba“, istaknula je zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Olivera Majić te dodala kako će sajmovi ostati u mrežnom modelu suradnje jer od njih Grad i država imaju značajne koristi.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design