Nestlé proširuje kapacitete u Srbiji

In Tvrtke i tržišta
Nestlé

Kompanija Nestlé Adriatic predstavila je danas proširenje kapaciteta tvornice u Surčinu i najavila izvoz proizvoda iz ove tvornice u 40 zemalja svijeta u kojima je Nestlé prisutan. Tvornica u Surčinu dobila je dvije nove proizvodne linije koje su proizvodnju povećale za 25%, omogućile proizvodnju 100 novih proizvoda i otvaranje više od 30 radnih mjesta, dok ukupno ulaganje kompanije Nestlé u novu opremu iznosi 2,3 milijuna eura.

“Ovo je velika stvar za Nestlé poslovanje, jer uz regionalne potrošače, služimo potrošače globalno, te su Austrija, Bugarska, Francuska, Njemačka, Švicarska, Japan, Rusija, Meksiko, Peru, Tajvan, Ujedinjeni Arapski Emirati samo neke od zemalja u koje ćemo izvoziti”, istakla je Yana Mikhailova, direktorica tržišta jugoistočne Europe kompanije Nestlé.

S novih proizvodnih linija tvornice izlazit će asortiman proizvoda za konzumaciju izvan kuće (hotele, restorane, kafiće) – dehidrirani konditorski proizvodi za pripremu kolača i museva, desertni sirupi kao i napitak od kave NESCAFE Chocofreddo.

Od 2011. godine u Surčinu je proizvedeno više od 55.000 tona Nestlé proizvoda i kreirano više od 2.100 recepata. Sa najnovijom investicijom, proizvodnja u odnosu na prošlu godinu je povećana za četvrtinu, dok je ukupan broj proizvoda iz kulinarskog, konditorskog i asortimana za konzumaciju izvan kuće koji se proizvode u tvornici dosegao 270.

Početkom ove godine kompanija Nestlé obvezala se da će do 2025. godine koristiti ambalažu koja se može 100% ponovno iskoristiti ili reciklirati. Radeći s partnerima kako bi razvili bolje sustave za upravljanje ambalažnim otpadom, uključujući učinkovite postupke recikliranja i tvornica Surčin ulaže u povećanje udjela reciklirane plastike koju koristi u svojoj ambalaži.

O uspjesima kompanije Nestlé, kao i naporima i organizaciji koja je potrebna kako bi kompleksan sistem proizvodnje održavao konstantan nivo sigurnosti i kvaliteta hrane, a brendovi ostali omiljeni kod potrošača, okupljenima je govorio Aco Georgievski, izvršni direktor Nestlé Professional za Adratic regiju. Georgievski je istaknuo kako će u prvoj godini Nestlé Professional svoj postojeći asortiman od 36 proizvoda za konzumaciju van kuće proširiti na hrvatskom tržištu s NESCAFÉ Chocofreddo, Nestea instant čajem za vending aparate. Istaknuo je i kako kompanija ima ambiciozne planove za budućnost te je pohvalio dugogodišnju uspješnu suradnju s HoReCa Grupa, Roto, Živa kava, Magma, Leggiero, Vivas barovi, KFC, Burger King.

You may also read!

Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...
tsmc

Skok prihoda i dobiti tajvanskog proizvođača čipova na početku godine

Tajvanski proizvođač čipova TSMC izvijestio je u četvrtak o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, istaknuvši da je

Read More...
Rastuća potražnja za vezovima: D-marin se širi kako bi ispunio globalne potrebe

Rastuća potražnja za vezovima: D-marin se širi kako bi ispunio globalne potrebe

Kao odgovor na rastuću globalnu potražnju za vezovima za superjahte, D-Marin sada u okviru svoje ponude premium marina nudi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design