JYSK pokreće promjene projektom „Ne štedi na šumi!“

In Ekologija
JYSK

Maloprodajni lanac JYSK pokrenuo je projekt pod nazivom „Ne štedi na šumi!“ u sklopu kojeg će sva prikupljena sredstva od prodaje plastičnih vrećica s 50% reciklirajućeg materijala u periodu od 2. siječnja do 31. ožujka 2019. donirati u svrhu očuvanja okoliša u Hrvatskoj.

U suradnji s Hrvatskim šumama, prikupljena sredstva bit će namijenjena za nabavku 10.000 sadnica bukve sa svrhom pošumljavanja dviju zona parka prirode Medvednica. Cilj društveno odgovornog projekta je podizanje svijesti javnosti o važnosti šuma i njihovom razvoju.

„Kao velika međunarodna tvrtka koja je u svakodnevnom kontaktu s tisućama kupaca, dobavljača i suradnika svjesni smo svoje uloge u razvoju društveno odgovornog poslovanja kojim stvaramo novu vrijednost za sve sudionike. Želja nam je projektom „Ne štedi na šumi!“ podići svijest javnosti o bitnim pitanjima te smo sigurni da ćemo potaknuti mnoge na savjesnije ponašanje prema prirodi“, izjavila je Vesna Kukić-Lončarić, Country managerica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.

JYSK je pokrenuo projekt nastavno na novu direktivu Europske unije kojom se u Hrvatsku s 1. siječnjem 2019. uvodi mjera za smanjenje potrošnje laganih vrećica i obavezna naplata na prodajnim mjestima. Uz građane, JYSK ovom akcijom želi potaknuti i svoje zaposlenike da se aktivno uključe u pošumljavanje u Hrvatskoj, a projekt sadnje sadnica bukve planiran je nakon završetka ciklusa prikupljanja sredstava, u travnju 2019. godine.

„Drago nam je da je JYSK prepoznao važnost brige o šumama u Hrvatskoj. Sadnja na površine koje su stradale u nekoliko navrata nakon olujnog nevremena ključno je za vraćanje ravnoteže prirodi. Nadamo se da će ovo potaknuti i druge kompanije na pokretanje sličnih inicijativa“, izjavio je Damir Miškulin, voditelj uprave zagrebačke podružnice Hrvatskih šuma.

Kroz strateški definirana područja, JYSK na lokalnoj razini redovito djeluje kroz brigu o mladima, brigu o okolišu kroz održivi razvoj, pošumljavanje i čišćenje okoliša te brigu o zdravom životu kroz prevenciju, edukaciju i aktivnost.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design