Astrofizičarka Vernesa Smolčić nova je ambasadorica Jane

In Brandovi
Smolcic

Nakon Gorana Čolaka, svjetskog prvaka u ronjenju na dah, ove godine Jana nastavlja sa svojom pričom „Duboko iznad svih“, a nova ambasadorica je Vernesa Smolčić – svjetski priznata mlada znanstvenica, astrofizičarka iza koje stoje vrhunski rezultati.

Sinoć je u parku Maksimir Jamnica okupila svoje suradnike, ključne kupce, medije i goste kako bi predstavila novu kampanju i upoznala ih sa Vernesom Smolčić koja je u svom inspirativnom govoru istaknula kako upornošću i predanim radom na sebi možemo dotaknuti zvijezde.

Vernesa Smolčić je redovna profesorica Fizičkog odsjeka Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te je svojim uspješnim primjerom pravi izbor za ambasadoricu kampanje „Duboko iznad svih“ prirodne mineralne vode Jana.

Komunikacijom „Duboko iznad svih“ povezani su vrhunski atributi Jane, njezina čistoća i kvaliteta koje dolaze s 800 m dubine, s pojedincima u našem okruženju koji su jednako tako dosegnuli vrhunac u onome čime se bave, a inspiraciju i motivaciju pronašli duboko u sebi.

„Odabirom Vernese Smolčić za ambasadoricu naše kampanje, iz dubine koju smo predočili kroz suradnju s Goranom Čolakom, okrenuli smo se prema zvijezdama. Novom edicijom poruka na Jana bocama nastavljamo inspirirati ljude i poticati ih na pozitivne promjene. Smatramo kako je važno podsjećati da se upravo u nama samima nalazi najveća snaga, koja može prevladati svaki izazov. I dok je Vernesa Smolčić svoje uspjehe postigla zahvaljujući tome što je slijedila svoje snove i onda kada nije bilo jednostavno, Jana to potvrđuje jer je jedinstvena prirodna mineralna voda koja s dubokog izvora, iskonski čista dolazi do svojih potrošača“, povodom predstavljanja nove kampanje zaključio je Zvonimir Seki, direktor marketinga Jamnice.

U druženju pod zvijezdama u parku Maksimir uživale su među ostalim gostima i voditeljice Ana Radišić i Iva Šulentić, spisateljica Ingrid Divković te glumica Bojana Gregorić Vejzović.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design