dm partner ekskluzivne modne revije Hippy Gardena

In Promocije / novi proizvodi
HIPPY GARDEN

Modnom pistom modeli prošetali odvažne kombinacije Hippy Gardena, a predstavljena je i dm-ova prirodna kozmetika alverde.

U utorak, 15. listopada, u jedinstvenom ambijentu Galerije Klovićevi dvori održana je ekskluzivna modna revija Hippy Gardena na kojoj je taj poznati hrvatski modni brend predstavio kolekciju za jesen i zimu 2019./2020. godine. Potporu tom modnom događanju, na kojem je predstavljena nova kolekcija koja slavi inkluziju i različitost, dao je dm kao glavni partner.

„Veseli nas što smo glavni partner modne revije Hippy Gardena i što možemo podržati razvoj autentičnoga hrvatskog dizajna. U sklopu događanja predstavili smo alverde, liniju prirodne kozmetike dm-ove robne marke, koja sadrži pažljivo odabrane organske sastojke koji dolaze iz kontroliranog ekološkog uzgoja“, istaknuo je Ivan Horvat, menadžer marketinga i PR-a u dm-u.

Modeli su tako, uz odvažne modne kombinacije, koje je stvarao tim Hippy Gardena na čelu s dizajnericom i inovatoricom Đurđicom Vorkapić, prošetali i upečatljive make up lookove, zahvaljujući kozmetici alverde. Novu jesensko-zimsku kolekciju čini oko 60 modela, a ističu se dugačke elegantne haljine s asimetričnim izrezima, mašnama i ukrasima kao i pletene kimono toalete s ravnim i V-izrezom koje će biti veliki hit nadolazeće sezone.

U reviji, koja je tajnovite hodnike i odaje Klovićevih dvora uljepšala visokom modom urbanog karaktera i ponovno vratila moćnu crvenu boju, uživale su mnogobrojne hrvatske ljubiteljice mode, među kojima i Ella Dvornik, Ivana Paradžiković, Renata Končić Minea, Sandra Bagarić, Ivana Husar Mlinac i Danijela Martinović. Modnom događanju pridružile su se i modna urednica i novinarka Ana Josipović i spisateljica Josipa Pavičić Berardini kako bi podignule svijest o važnosti istraživanja i prevenciji raka dojke.

„Kolekcija slavi inkluzivnost i različitost, ohrabruje žene da uživaju u svojim osobnim stilovima i identitetima te da budu ponosne na ono što jesu i za što se zalažu“, istaknula je Đurđica Vorkapić.

Svi posjetitelji Klovićevih dvora mogli su tako uživati u jedinstvenoj modnoj večeri koja je pokazala raskoš prirodne kozmetike dm-ove linije alverde i još jednom potvrdila kako su Đurđica Vorkapić i Hippy Garden uistinu predvodnici hrvatske modne scene.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design