Svijest o zdravoj prehrani u mrtvoj trci s marketingom

In Konferencije / savjetovanja
Svijest o zdravoj prehrani u mrtvoj trci s marketingom

U Osijeku je održan dvodnevni međunarodni znanstveno-stručni skup Hranom do zdravlja. Ovo je 13. konferencija kojoj je cilj i ove godine okupiti eminentne stručnjake iz akademske zajednice, industrije, farmaceute, liječnike i sve ostale kojima su u fokusu interesa hrana i njen utjecaj na zdravlje.

„Potrošači danas žele živjeti dulje, zdravije te konzumirati hranu prilagođenu svojoj životnoj dobi i životnom stilu, stoga sve više hranu gledamo ne samo kroz sigurnost, kroz zdravstvenu ispravnost i kvalitetu, već i kao lijek ili prevenciju bolesti. Međutim, ne treba gajiti iluzije – svijest o zdravom načinu života i prehrani vodi mrtvu trku s vrhunskim marketingom industrije hrane i pića koja je prije svega fokusirana na zadovoljstvo potrošača“, rekao je potpredsjednik za poljoprivredu i turizam HGK Dragan Kovačević.

Naime, istraživanja preferencija potrošača na razini EU na upit o tome što im je najvažnije kod hrane i pića pokazala su da je potrošačima više nego trostruko važnije zadovoljstvo (57 posto) od zdravstvenih učinaka (17 posto). „Jedino sinergijom znanosti i industrije možemo snažnije aktivirati potencijale koje imamo u proizvodnji hrane, posebice u visokoj finalizaciji, inovativnim proizvodima i proizvodima s visokom dodatnom vrijednosti“, zaključio je Kovačević.

„Premda svijest o važnosti zdrave prehrane raste, kao i o njenu pozitivnom utjecaju na ljudsko zdravlje, ljudi se u svakodnevnom životu toga ne pridržavaju. Istraživanja su pokazala da se više od 60 posto ljudi ne pridržava liječničke i nutricionističke preporuke o određenoj prehrani. Problem je evidentiran kod onih koji nisu uplašeni za svoje zdravlje pa takve savjete ne doživljavaju previše ozbiljno“, istaknula je profesorica s osječkoga Prehrambeno-tehnološkog fakulteta Ines Banjari.

Dekan Prehrambeno-tehnološkog fakulteta u Osijeku Jurislav Babić podsjetio je na još jedan problemom u svijetu, a ističe kako, nažalost, on ne zaobilazi ni Hrvatsku, a to je pretilost. „Prema posljednjim provedenim istraživanjima, oko 55 posto odraslih pretilo je i oko 35 posto djece, a najviše nas zabrinjava činjenica da ti brojevi konstantno rastu“, rekao je poručivši i da zajedno trebamo raditi na promociji domaće, lokalno uzgojene hrane koja je svježa i sigurnija. Kao dodatnu prednost vidi i pružanje potpore domaćim proizvođačima kojima je to poticaj za još bolji rad – makar potrošači morali izdvojiti i koju kunu više.

You may also read!

PBZ grupa uručila 92. donaciju u sklopu svog projekta „Činim dobro svaki dan“ i humanitarne Visa kartice sa srcem

PBZ grupa uručila 92. donaciju u sklopu svog projekta „Činim dobro svaki dan“ i humanitarne Visa kartice sa srcem

PBZ grupa, dio Intesa Sanpaolo Grupe, u sklopu svog humanitarnog projekta „Činim dobro svaki dan“ i Visa kartice sa

Read More...
mmf

MMF podigao prognozu rasta hrvatskog gospodarstva u 2024. na 3,4 posto

Hrvatsko gospodarstvo porast će u ovoj godini za 3,4 posto, snažnije no što su pokazivale dosadašnje projekcije i višestruko

Read More...
Njemačka ne privlači investitore

Njemačka ne privlači investitore

Predsjednik Udruge njemačkih poslodavaca (BDA) Reiner Dulger (Reiner) oštro je kritizirao kurs vlade i zatražio bolje uvjete za gospodarstvo. "Ekonomija

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design