HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

In Iz zemlje
HTZ promovira nautički turizam na devet europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je kampanju za nautički turizam koju će provoditi do kraja godine na devet europskih tržišta, s ciljem promocije toga segmenta hrvatske turističke ponude te daljnjeg privlačenja nautičara i partnera.

“Hrvatska je poželjna nautička destinacija, što potvrđuju i dosadašnji rezultati ove godine u segmentu nautičkog chartera, u čemu bilježimo više od 537 tisuća dolazaka i 3,5 milijuna noćenja, što je porast od 12 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Imamo i iznimno kvalitetnu i očuvanu resursnu osnovu koju intenzivno promoviramo kroz marketinške kampanje te nastupe na specijaliziranim sajmovima”, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Dodaje kako je siguran da će nova kampanja koja se ciljano provodi u posezoni, izravno utjecati na kreiranje cjelovite turističke godine i ponudu nautičkog turizma još snažnije pozicionirati na međunarodnom tržištu.

Kampanja se provodi u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Austriji, Poljskoj, Francuskoj, Švedskoj, Češkoj i Sloveniji, i to putem ‘display’ oglašavanja, YouTube kanala, Facebooka i Instagrama.

Iz HTZ-a iznose i da su ove godine u segmentu nautičkog chartera vodeća tržišta Njemačka, s udjelom u noćenjima od 17 posto, potom Austrija sa udjelom od 12 posto te Velika Britanija i Češka sa sedam posto udjel u noćenjima.

I domaće tržište ima važan udjel, od šest posto, a nautičare izdvajaju i kao bolje platežne goste, koji prema posljednjim istraživanjima, tijekom svog putovanja po Hrvatskoj prosječno troše oko 126 eura po osobi dnevno. ‘Čarteraši’ su u tome i ‘jači’ s prosječnom dnevnom potrošnjom po osobi od 183 eura, pri čemu među njima najviše troše Britanci, 212 eura dnevno, Francuzi 207 eura, a Nizozemci 202 eura.

Po županijama, najveći broj noćenja u nautičkom charteru u prvih deset mjeseci ove godine zabilježen je u Splitsko-dalmatinskoj županiji sa udjelom od 44 posto, zatim u Zadarskoj sa udjelom od 21 posto te u Šibensko-kninskoj sa 17 posto. (H)

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design