Cappelli u Milanu: Raste zanimanje talijanskih turističkih partnera za Hrvatskom

In Iz svijeta
milano

Talijansko tržište jedno je od važnijih za hrvatski turizam te stoga veseli sve veći interes njihovih touroperatora i avioprijevoznika za proširenje ponuda i uvođenja novih linija za Hrvatsku, poručio je u ponedjeljak ministar turizma Gari Cappelli iz Milana s međunarodnog turističkog sajma BIT.

Sajam BIT jedan je od važnijih svjetskih turističkih sajmova i najpoznatiji u Italiji, a na njemu se ove godine od 2. do 4. travnja predstavlja više od dvije tisuće izlagača iz brojnih zemalja svijeta, među kojima i iz Hrvatske.

“Kako bismo dali dodatnu inicijativu za još bolju povezanost Italije s našim destinacijama radimo na pojednostavljivanju udruženog oglašavanja u kampanjama javnog i privatnog sektora. Time želimo omogućiti i privlačenje većeg broja gostiju u pred i posezoni i iz Italije”, izjava je ministra Cappellija koju prenose iz Ministarstva turizma u priopćenju o sastancima s predstavnicima touroperatora i avioprijevoznika.

Cappelli je u sklopu sajma BIT razgovarao s predstavnicima niza touroperatora – Solo Croazia (iz Milana, specijalizirani isključivo za Hrvatsku), Novasola (specijalizirani za privatni smještaj), Gomo Viaggi (zajedno s agencijom Mondo Viaggi od 2003. vodi liniju katamarana koja povezuje talijansku s hrvatskom obalom Jadrana iz gradova Pesaro i Cesenatico prema Malom Lošinju, Rabu, Novalji i Rovinju), Scuola ZOO (specijalizirani za mlade), Viaggi di Mariana (ljetni odmori, ali i kulturni programi, ‘city break’ te novogodišnji programi) i Kompas Italia (organiziranje putovanja individualnih i grupnih posjeta).

S njima je, kao i s predstavnicima avioprijevoznika Vueling i Volotea, razgovarao o povećanju prometa prema Hrvatskoj iz Italije, dok je s predstavnicima organizatora novog sajma InterCare Milan za zdravstveni i medicinski turizam, koji će se održati u svibnju ove godine, razgovarao o nastupima hrvatskih izlagača na tom sajmu (TZ Zagreba, TZ Primorsko-goranske županije i HTZ s prezentacijom ponude zdravstvenog turizma Hrvatske).

U Milanu se ministar Cappelli sastao i s predstavnicima Gospodarske komore Milano (Giunte) i agencije Promos (za međunarodne aktivnosti Gospodarske komore u Milanu) s kojima je razgovarao o aktualnim trendovima u turizmu i suradnji dviju zemalja.

Talijanski turisti su na četvrtom mjestu među stranim turistima u Hrvatskoj po dolascima, a lani ih je došlo 1,1 milijun ili 1 posto više nego 2015., dok su s 5,3 milijuna noćenja bili u plusu od 3 posto. Najviše noćenja ostvaruju u Istri i na Kvarneru, potom u Splitsko-dalmatinskoj, Zadarskoj i Ličko-senjskoj županiji, dok su među destinacijama prošle godine najviše posjećivali Rovinj, Medulin, Mali Lošinj, Poreč i Umag.

Prema vrstama smještaja, talijanski turisti najviše su noćenja ostvarili u objektima u domaćinstvu (38 posto), a potom u kampovima (25 posto) te hotelima (24 posto). (H)

You may also read!

maja-radisic-zuvanic

Digitalizacija poslovanja: U izdavanju računa papir još uvijek dominira

Zakonodavstvo sada sve više potiče, čak i uvjetuje poslovnim subjektima obvezu izdavanja e-računa. Međutim, ostaje izazov kako uspješno prevladati

Read More...
Potpisan Sporazum između HOK-a, HOO-a i Obrtničkog učilišta

Potpisan Sporazum između HOK-a, HOO-a i Obrtničkog učilišta: Ciljevi obrtništvo poslije sportske karijere i sportaši kao njegovi ambasadori

U ime partnera sporazum o suradnji potpisali su u Kući hrvatskih obrtnika predsjednik Hrvatske obrtničke komore (HOK) Dalibor Kratohvil,

Read More...
Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održan 7. susret znanosti i gospodarstva: „Razvoj karijere kroz cjeloživotno učenje“

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održan 7. susret znanosti i gospodarstva: „Razvoj karijere kroz cjeloživotno učenje“

U organizaciji Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) uspješno je održan 7. susret znanosti i gospodarstva

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design