Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na 32. tradicionalnu, najveću konferenciju za proizvođače i trgovce MAGROS 2020. Ovogodišnja tema je: Povratak u budućnost – Nova maloprodajna revolucija.
Konferenciju organiziraju poslovni časopis – Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora, uz potporu Predsjednika RH, u srijedu, 7. listopada 2020. u dvorani tvrtke KRAŠ u Zagrebu, Ravnice 48, s početkom u 9 sati.
Temu ćemo obraditi s tri gledišta:
Prvo, „Nova maloprodaja“ (New Retail) izraz je koji Alibaba koristi za opisivanje spajanja internetske i izvanmrežne trgovine digitalizacijom cijelog lanca vrijednosti maloprodaje u korist trgovca i potrošača i, naravno, tvrtke koja omogućuje tu transformaciju. To je novi oblik i platforma poslovanja koja koristi podatke o digitalnim plaćanjima za stvaranje nove učinkovitosti i operativne sposobnosti u logistici, marketingu i razvoju proizvoda; podržava trgovce novim alatima i uvidima koji smanjuju troškove i potiču prodaju; a kupcima nudi prilagođen doživljaj kupovine na mrežnim i izvanmrežnim prostorima.
Drugo, Što donosi „Nova maloprodaja“ – kroz analizu stanja maloprodaje, ukazati ćemo na brojne probleme koji se javljaju u toj branši. To se podjednako odnosi i na trgovinu i na proizvođače. Usporedo s tim dolazi do daljnjeg preslagivanja na trgovačkoj pozornici, što se nepovoljno odražava na hrvatske domaće trgovačke lance, te posebno na male proizvođače. Isto tako, trebamo utvrditi kuda ide trgovina u Hrvatskoj.
Treće, moramo se sučeliti s posljedicama Korone. Trenutno su svi proizvođači i trgovci u industriji robe široke potrošnje u fazi suočavanja sa ciljem osiguranja redovne opskrbe. Kraj ovog zadatka je predvidiv i svi su znaci da će se reorganizacija poslovanja odvijati pod masovno promijenjenim okvirnim uvjetima. Temeljno je pitanje: Što već sada možemo prepoznati i očekivati u vrijeme nakon krize? U tome svakako moramo računati sa smanjenim budućim raspoloživim dohotkom kod velikog dijela stanovništva. Neminovno dolazi do promjena u preferencijama kupnje od stacionarne maloprodaje na internetsku ponudu. Iako je pojavom Korone i naznakom gospodarske recesije, pa i krize, došlo do kratkoročnog skladištenja potrebnih proizvoda, ali dugoročno valja računati s određenom nevoljkošću kupnje. Isto tako, trgovački partneri odgađaju ili djelomično odustaju od promocija.
U panelu ćemo pokušati ukazati, putem niza primjera iz prakse, na međuovisnost borbe za povećanom konkurentnošću te kako upotreba novih tehnologija može utjecati na ukupan razvoj hrvatskoga gospodarstva. Osvrnut ćemo se, među ostalim, na pet najvažnijih svjetskih trendova u maloprodaji te objasniti što trgovcima i potrošačima zapravo donose sve prisutnije i, posebno, najavljene ‘promjene u trgovini’. Otvaramo pitanja što nam donosi povećana internacionalizacija i kako se domaći proizvođači, prije svega izvoznici, nose s tim problemima. Pritom ćemo opsežnije govoriti o novitetima koji su prikazani na ovogodišnjem EuroShopu.
Partneri
Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca i Hrvatskih izvoznika, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore i Zaklade Konrad Adenauer, te Smart partnera HAMAG Bicro-a uz organizacijsku podršku Kraša.
Sudionici konferencije bit će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.
09,00 – 10,00 Registracija sudionika + kava dobrodošlice
10,00 – 10,45 Pozdravne riječi i izlaganja:
- Srećko Sertić, direktor i glavni urednik, Suvremena trgovina
- Josip Zaher, potpredsjednik HGK za trgovinu i financijske institucije
- Holger Haibach, direktor ureda u Hrvatskoj Zaklade Konrad Adenauer
- dr. Thomas Sichla, predsjednik Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore
- Nataša Mikuš Žigman, državna tajnica Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja
10,45 – 11,30 Uvodna predavanja:
- prof.dr. Bernd Hallier, Executive Member of the European Retail Academy, Rosrath, Njemačka: Prošlost i budućnost maloprodaje iz perspektive 2020.
- mr. Branko Pavlović, urednik i kolumnist Suvremene trgovine: Korona i utjecaj na ponašanje potrošača
- Ivana Žmegač, direktorica Finine Službe prodaje i marketinga: Važnost poslovnih informacija u procesu nabave
11,30 – 11,45 Stanka za kavu
11,45 – 12,00 Uvodno predavanje:
- Tomislava Ravlić, direktorica Sektora trgovine HGK: Digitalna komora – e-trgovina i aktualno stanje
12,00 – 13,30 Panel: Nova maloprodajna revolucija
Uvodničar i moderator:
- Božo Skoko, Uloga brenda u suvremenoj maloprodaji
Panelisti:
- Ivica Katavić, predsjednik Udruženja trgovine pri HGK i predsjednik Nadzornog odbora KTC-a
- Marin Štenglin, član Uprave Pevexa
- Mario Muller, direktor Službe prodaje u Krašu
- Vjeran Vrbanec, predsjednik Uprave HAMAG-BICRO-a
- Bernarda Cecelja, vlasnica i direktorica tvrtke Bernarda
- Damir Aščić, predsjednik Saveza udruga malih trgovca RH
- Hrvoje Šimić, direktor tvrtke Tekstilpromet
- Zlatica Štulić, predsjednica Sindikata trgovine Hrvatske
13,30 – 15,00 Domjenak & B2B razgovori
Na kineskom jeziku postoje dva znaka krize, jedan je „prilika“, a drugi je „opasnost“!
Hajde da zajedno iskoristimo prilike!
PRIJAVITE SE ODMAH! Ulaz je slobodan.
Zbog ograničenog broja mjesta u dvorani, molimo da rezervaciju napravite što prije!
Ukoliko niste u mogućnosti doći na konferenciju u dvoranu, možete je pratiti i online uz obveznu prijavu na formularu PRIJAVE ZA ONLINE kako bismo Vam mogli poslati link na video prijenos konferencije.
PRIJAVA ZA DVORANU
PRIJAVA ZA ONLINE
Pogledajte kako je bilo na MAGROSU 2019.