METRO poziva ugostitelje da putem besplatne digitalne platforme DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) aktiviraju vlastitu uslugu dostave, kako bi u trenutnim okolnostima pandemije doprinijeli stabilnosti svojeg poslovanja. Novi alat za dostavu dolazi u sklopu besplatnih web stranica koje METRO nudi ugostiteljima, a osim alata za dostavu i besplatnih web stranica, METRO je svojim profesionalnim kupcima na raspolaganje stavio i besplatnu uslugu dizajna jelovnika
„Kao pouzdani partner profesionalnih kupaca, METRO uvijek želi biti podrška ugostiteljima, osobito u ovo izazovno vrijeme kada su poslovanja mnogih pogođena preventivnim mjerama protiv širenja epidemije koronavirusa. Zato smo za svoje kupce osigurali niz besplatnih digitalnih alata kojima ih želimo podržati u njihovom poslovanju, poput aktivacije vlastite dostave i izrade jelovnika. Osim toga, svaki tjedan na svojim službenim on-line kanalima objavljivat ćemo i edukativna videa koja im mogu pomoći da prilagode poslovanje trenutnim uvjetima, a na našim internetskim stranicama objedinili smo i jednostavan pregled mjera Vlade Republike Hrvatske za pomoć poduzetnicima pogođenima pandemijom koronavirusa“, naglasio je Tomislav Kostanjevac, voditelj za HoReCa digitalne platforme METRO Hrvatska.
Kako bi dodatno podržao ugostiteljski sektor, METRO će ugostiteljima koji nastavljaju raditi putem dostave osigurati i marketinšku potporu kroz projekt „Fina Papica“. U sklopu projekta „Fina Papica“ METRO svojim profesionalnim kupcima pruža dodatne prilike za promociju i osnaživanje poslovanja i u ovo izazovno vrijeme. Na platformi Fina Papica nalazit će se restorani koji trenutno pružaju uslugu dostave.
Više informacija o METRO-ovim besplatnim digitalnim alatima za ugostitelje te kako besplatno početi koristiti platformu DISH i pokrenuti vlastitu dostavu dostupno je na internetskim stranicama tvrtke METRO.