Na virtualnoj konferenciji za medije Grupa L’Oréal je predstavila nove odvažne ciljeve i aktivnosti održivog razvoja do 2030. godine objedinjene u program “L’Oréal for the future” (L’Oreal za budućnost). Time Grupa L’Oréal ubrzava svoju transformaciju održivog poslovnog modela, snažne društvene predanosti i brige za planetu.
Transformacija poslovanja u svrhu poštivanja koncepta planetarnih granica
L’Oréal je predstavio mjerljive ciljeve za sve svoje aktivnosti u okviru programa, a oni će prvenstveno ograničiti utjecaj kompanije na bioraznolikost, vodu, klimu i prirodne resurse.
Tako će do 2025. svi L’Oréalovi proizvodni pogoni postići ugljičnu neutralnost poboljšanjem energetske učinkovitosti i korištenjem 100 posto obnovljive energije. Do 2030. kompanija nastavlja smanjivati emisiju stakleničkih plinova s ciljem da dostigne smanjenje za 50 posto u odnosu na 2016. godinu. Uz to, sva ambalaža L’Oréalovih proizvoda bit će napravljena od recikliranih materijala ili materijala iz bioloških izvora.
“L’Oréalov koncept održivog razvoja ulazi u novu fazu. Naš planet se suočava s brojnim izazovima te je nužno ubrzati napore kako bismo očuvali sigurno okruženje za čovječanstvo. Svjesni da su najveći izazovi tek pred nama, prilagodili smo vlastito poslovanje te ćemo i dalje ostati posvećeni svome glavnom cilju, a to je poštovanje dobrobiti našeg planeta“, rekao je Jean-Paul Agon, predsjednik Uprave i izvršni direktor L’Oréala.
Uključivanje potrošača u proces održivog razvoja
Kompanija će u koncept novog programa održivog razvoja uključiti i svoje klijente, dobavljače i potrošače. Kako bi potaknuli 1,5 milijardu potrošača na djelovanje u skladu s održivim razvojem, L’Oréal je razvio mehanizam za označavanje proizvoda i informiranje o njihovom utjecaju na okoliš i društvo. Metodu označavanja odobrili su neovisni znanstveni stručnjaci, a prvi L’Oréalov brend koji je implementirao ovu metodologiju je Garnier.
„U proteklom desetljeću potpuno smo transformirali našu kompaniju, stavljajući održivost u fokus našeg poslovanja. Ovim programom ulazimo u novu fazu transformacije nadilazeći izravni utjecaj na okoliš, pomažući potrošačima donošenju održivih odluka, kao i ostvarujući pozitivan društveni i ekološki doprinos. Kao lider u industriji, smatramo da je naša uloga pridonijeti izgradnji inkluzivnog i održivog društva“, rekla je Alexandra Palt, glavna direktorica korporativne odgovornosti L’Oréala.
Dobrotvorni fond vrijedan 150 milijuna eura kao doprinos rješavanju svjetskih izazova
Osim toga, L’Oréal je krajem svibnja ove godine već najavio osnivanje dobrotvornog fonda koji će pridonijeti rješavanju globalnih posljedica uzrokovanih pandemijom COVIDA-19. Vrijednost fonda iznosi 150 milijuna eura, od čega je 50 milijuna eura namijenjeno za pomoć visoko ranjivim skupinama žena te 100 milijuna eura za istraživanje utjecaja klimatskih promjena na okoliš.