Zvijezdino ulje već treću godinu brend broj 1 u Hrvatskoj

In Promocije / novi proizvodi
Zvijezda

Neizostavni proizvod svakog kućanstva je ulje, a domaći potrošači slažu se kako je najsnažniji brend u Hrvatskoj Zvijezda suncokretovo ulje.

Potvrdilo je to istraživanje Ipsosa BRANDpuls* koje je u 1. valu 2020. obuhvatilo 1.363 brendova u 69 kategorija u kojem je Zvijezda suncokretovo ulje treću godinu za redom proglašeno brendom broj 1 u Hrvatskoj.

Suncokretovo ulje jedno je od najčešće korištenih ulja u svakodnevnoj pripremi hrane, a u Zvijezdi se već desetljećima proizvodi postupkom rafinacije suncokretovog ulja, dobivenog iz najkvalitetnijeg sjemena suncokreta. Praktično je jer se, zbog svoje visoke točke dimljenja, može koristiti i za pečenje, kuhanje kao i prženje, a odlikuje se i visokim udjelom vitamina E.

– Zvijezda suncokretovo ulje naš je najprodavaniji i najprepoznatljiviji proizvod koji je opet proglašen prvim izborom potrošača. Nalazi se u gotovo svakom kućanstvu u Hrvatskoj i iznimno smo ponosni što smo ponovo potvrdili poziciju brenda broj 1, pogotovo u ovom izazovnom razdoblju u kojem su naši djelatnici pokazali još veći angažman i odgovornost kako bi osigurali opskrbu stanovništva ovom strateški važnom namirnicom, izjavio je Tihomir Adam, direktor Zvijezde.

Osim ulja, u top 15 brendova nalazi se i Zvijezda delikates majoneza i to na 4. mjestu, Stolni margarini su brend broj 6, Zvijezda ketchup je na 9. mjestu, dok je namaz Margo 11. brend u Hrvatskoj.

Istraživanje pokazuje snagu brenda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDScore“ koji omogućava usporedbu različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brendu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije brenda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design