Franck Ready to Drink Cappuccino i Macchiato kao idealno ljetno osvježenje u svakom trenutku!

In Promocije / novi proizvodi
Franck

Kako se istinski kavoljupci, osobito oni koji su često u pokretu, ni ljeti ne bi morali odreći svog omiljenog napitka bez kojeg je i samo jedan dan potpuno nezamisliv, Franck je pripremio fantastično ljetno rješenje – Franck Ready to Drink osvježavajući napitak s kavom i alpskim mlijekom!

Franck je vodio računa o tome da zadovolji različite ukuse pa su tako Ready to Drink osvježavajući napitci dostupni u Cappuccino i Macchiato varijanti. Idealan su suputnik za svako doba dana, bilo da jurite za obvezama u vrevi grada ili ste na opuštenom putovanju na skrovitoj ljetnoj destinaciji.

Krasi ih neodoljiv kremasti okus i fina aroma probranih zrna 100% Arabica kave i ukusnog alpskog mlijeka, a za potpuni užitak najbolje ih je konzumirati rashlađene. Dodatna prednost ovih napitaka je što ne sadrže konzervanse te dolaze u ekološki prihvatljivom pakiranju, savršenom za sve koji su u stalnom pokretu.

Uz Franck Ready to Drink Cappuccino i Macchiato, svi ljubitelji kave mogu se prepustiti užitku otkrivanja novih, osvježavajućih okusa u svakom trenutku. Na policama trgovina dostupni su po preporučenoj, neobvezujućoj maloprodajnoj cijeni od 9,99 kuna.

Prepustite se stoga otkrivanju novih, osvježavajućih okusa Franck Ready to Drink Cappuccina i Macchiata koji će vas okrijepiti svojim neodoljivim okusom i aromom te vam pomoći da se pripremite za nove izazove i nastavite kroz dan!

You may also read!

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Tvrtka METRO Hrvatska svečano je otvorila novi veleprodajni centar u Puli, u Industrijskoj cesti 23. Novi pulski centar nalazi

Read More...
Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design