Toyota predstavlja novi dizajn marke u cjelokupnoj svojoj komunikaciji

In Brandovi
toyota

Toyota predstavlja novi dizajn marke u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije marke. To označava novo doba za Toyotu, u njenom prelasku iz proizvođača automobila u pružatelja mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je tečan u svakom digitalnom i fizičkom dodiru sa strankom i prilagođen je raznovrsnim strankama koje se susreću s ovom markom privučeni sve većom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.

Novi vizualni identitet pokreće jednostavno te je oblikovan na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i superdosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, izostavljeno je ime Toyota, jer je znak sam po sebi dobro poznat širom Europe. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i suvremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je učinkovit i u fizičkom svijetu. Novi logo će se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok će aktualni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizualni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025.

Novi vizualni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruženju, stvarajući otvoren odnos sa strankama. Time je učinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Europi, što je smjer kojim kompanija kreće.

Novi logotip donosi i veću jasnost i dosljednost kroz sva područja Toyotinog poslovanja, uključujući promjene imenovanja – Toyota Insurance Management se odsad zove Toyota Insurance Services* šireći svoje poslovanje kroz porast internetskih usluga i novih proizvoda za mobilnost. Na području rabljenih automobila, program Toyota Plus sada postaje Toyota Approved Used.

“Razvili smo novi vizualni dizajn marke misleći na „sutra“. Naš je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omogućavajući im da drže korak s brzim širenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih točaka, a bit će ga moguće, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije našeg inovativnog gradskog automobila”

Didier Gambart, Potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka, TME

You may also read!

mostar

Hrvatske tvrtke na sajmu gospodarstva u Mostaru

Na 26. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore na nacionalnom štandu predstavlja se 12 hrvatskih

Read More...
Buljan Schmidt Ostojic Zenzerovic

Turistički sektor ulazi optimistično u novu sezonu, no rast troškova će ponovno nadmašiti rast prihoda što ugrožava investicije i konkurentnost domaćeg turizma

Udruga poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH), Hrvatska udruga turizma (HUT) i Deloitte objavili su rezultate istraživanja koji su pokazali

Read More...
bank

Dodatnim zapošljavanjem i boljim vještinama do većeg rasta Hrvatske

Hrvatska se suočava s velikim izazovima na tržištu rada koji su posljedica smanjenja broja stanovnika, njegovog starenja te brzog

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design