Ledo dobitnik prestižne nagrade Red Dot za dizajn King čašica

In Istraživanja
Ledo_red_dot_01B

Najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda Ledo osvojio je prestižnu nagradu Red Dot Award za dizajn proizvoda King čašice, koje su predstavljene ranije ove godine. King čašice pobjedu su odnijele u kategoriji „Brands & Communication design – Food design“, a dizajn novog proizvoda potpisuje Studio Sonda.

King čašice su najkremastiji sladoledni desert iz Leda kojim je King kao brend proširen izvan kategorije sladoleda na štapiću. Promjena formata brenda King te činjenica da je sladoled, osim u maloprodaji, namijenjen i prodaji putem HoReCa kanala, zahtjevala je uočljiv, zaigran i suvremen dizajn. Kao inspiracija korišten je stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira da se trenutak konzumiranja King čašice pretvara u vlastiti, kraljevski trenutak. Proizvod sadrži sastojke isključivo vrhunske kvalitete te dolazi u čak četiri okusa – čokolada, vanilija, pistacija i karamela.

“King čašice proizvod su u koji smo uložili puno vremena i truda, stoga smo uistinu ponosni i sretni na ovo priznanje. Red Dot Awards nagrada dodatna je potvrda našim nastojanjima da idemo u korak s tržišnim trendovima i da na tržište stavljamo isključivo sladolede vrhunske kvalitete koje prati vrhunski dizajn.“, istaknula je Maja Pospišil, direktorica marketinga i razvoja Leda.

Red Dot Awards nagrada dodjeljuje se još od 1955. godine te se danas smatra jednom od najutjecajnih nagrada u svijetu dizajna. Cilj nagrade je vrednovanje najoštroumnijih dizajnerskih radova iz svijeta dizajna proizvoda, komunikacije i ambalaže, pa sve do dizajna koncepata i prototipa. Prijavljene radove iz raznih krajeva svijeta, žirirao je međunarodni žiri sastavljen od 24 stručnjaka za dizajn i komunikacije, a kod ocjenjivanja vode se kriterijima prema originalnosti, kreativnosti ideje, kvaliteti dizajna, inovativnosti te utjecaju na publiku, točnije emotivnoj poruci koju putem ambalaže brend prenosi potrošaču.

Zahvaljujući tako velikom priznanju, King čašice bit će globalno promovirane na online platformama i izložbama u organizaciji Red Dota te uvrštene u godišnju publikaciju ove organizacije, uz bok brojnim svjetskim brendovima.

You may also read!

mostar

Hrvatske tvrtke na sajmu gospodarstva u Mostaru

Na 26. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore na nacionalnom štandu predstavlja se 12 hrvatskih

Read More...
Buljan Schmidt Ostojic Zenzerovic

Turistički sektor ulazi optimistično u novu sezonu, no rast troškova će ponovno nadmašiti rast prihoda što ugrožava investicije i konkurentnost domaćeg turizma

Udruga poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH), Hrvatska udruga turizma (HUT) i Deloitte objavili su rezultate istraživanja koji su pokazali

Read More...
bank

Dodatnim zapošljavanjem i boljim vještinama do većeg rasta Hrvatske

Hrvatska se suočava s velikim izazovima na tržištu rada koji su posljedica smanjenja broja stanovnika, njegovog starenja te brzog

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design