Brand Stories hotela, koji u Grupaciji jedinstvenih luksuznih hotela HGK, okuplja male luksuzne hotele, bogatija je za novog člana – Briig boutique hotel iz Splita.
„Biti dio Stories grupacije znači biti dio renomiranih luksuznih hotela u Hrvatskoj, a s obzirom da je riječ o manjim hotelima vjerujem da se zajedničkim nastupom možemo bolje i kvalitetnije brendirati na domaćem i svjetskom tržištu“, poručio je direktor hotela Boris Pintar dodavši kako su baš ovih dana hotel posjetili i američki agenti Virtuosa i Travel Leadersa koji su iskazali veliki interes za suradnju ne skrivajući svoje oduševljenje hotelom.
Briig boutique hotel integrira duh mediteranskog stila života u objektu suvremene arhitekture te ponosno nosi epitet istinskog „muzeja sa sobama“. Slavi lokalni stil života i klasike svjetskog dizajna. Kozmopolitska energija kojom Briig odiše jedinstven je začin privatnim i poslovnim događanjima koja se u njemu održavaju, a nalazi se u centru Splita, na samo deset minuta hoda od Dioklecijanove palače i do popularne plaže Bačvice i definitivno potvrđuje svoj slogan – beyond expectations.
Unatoč malom broju gostiju, Briig je cijelo vrijeme pandemije bio otvoren (osim za vrijeme lockdowna), a u fokus su stavili edukaciju osoblja, poslove održavanja i unapređenja poslovnih procesa te planiranje marketinških aktivnosti za naredni period. „Definitivno se okrećemo budućnosti. Od samog otvaranja hotela koristimo moderne tehnologije i digitalizirali smo sve pristupe i usluge. Već su počeli stizati i upiti za nadolazeću sezonu tako da vjerujem da je pred nama još jedna uspješna priča“, rekao je Pintar.
Predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK Nenad Nizić kaže kako Hrvatska ima dovoljno potencijala da se predstavi kao destinacija luksuznog turizma, a današnji moderni potrošači luksuza žele jedinstvene doživljaje i destinacije koje pružaju autentičnu i bogatu prirodu, kulturu i povijest. „Siguran sam da će i nova članica naše Stories obitelji, Briig boutique hotel, pridonijeti tome“, poručio je Nizić.