Izvršni odbor Kamping udruženja Hrvatske: Za spas sezone važno je poštivanje svih mjera. U suprotnom nam prijeti lanjski pogubni scenarij!

In Iz zemlje
turizam

Na Izvršnom odboru Kamping udruženja Hrvatske (KUH) predstavnici kamping sektora i članovi odbora složili su se u ocjeni da su rezultati sezone za sada vrlo dobri, budući da je ostvaren porast noćenja u kampovima od 65 posto u odnosu na 2020. godinu, dok je u odnosu na isto razdoblje u referentnoj 2019. godini dosad ostvareno 70 posto noćenja.

Također, ocijenili su da su najave za ostatak sezone trenutno iznimno obećavajuće, a ako se sezona nastavi bez pogoršavanja epidemiološke situacije i dodatnih problema, postoji mogućnost ostvarivanja odličnog završnog rezultata.

Međutim, poučeni negativnim iskustvom iz 2020. godine, kada je sezona naprasno prekinuta sredinom kolovoza, Izvršni odbor uputio je molbu i apel nadležnim tijelima i javnosti da se poštuju, a po potrebi i dodatno prilagode mjere vezane uz osiguravanje dobre epidemiološke situacije, posebice mjere koje se odnose na masovna okupljanja. Nužno je pojačati testiranja i kontrole, a u praksi primjenjivati sankcije za kršenje mjera.

S tim u vezi, iz Izvršnog odbora KUH-a pozdravljaju, od strane nacionalnog stožera najavljene dodatne mjere, kako prema putnicima koji dolaze iz nekih trećih zemalja, tako i one vezne uz velika odnosno masovna okupljanja na kojima nije moguće imati nužno potrebnu epidemiološku kontrolu.

Upozorili su da bi za hrvatski turizam još jedna loša sezona predstavljala pravu katastrofu, a s obzirom na trenutačno dobre najave i stanje rezervacija za glavnu sezonu i posezonu, smatraju da bi velika šteta bila da vlastitom krivicom kompromitiramo njihov ishod.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design