Besplatno, svježe voće i povrće školarcima stiže iz Kauflanda

In DOP
Kaufland

Društveno odgovoran projekt Kaufland škola voća i povrća pokrenut je još 2017. godine s ciljem jačanja svijesti o potrebi zdrave prehrane i njenom utjecaju na zdravlje djece, a ove godine projekt je podržalo i Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Osim toga u Kauflandu su, već tradicionalno, obilježili prvi dan škole i svakom svom zaposleniku koji je roditelj djeteta koje kreće u prvi razred osnovne škole osigurali slobodan dan.

Zahvaljujući projektu Kaufland škola voća i povrća već petu godinu za redom Kaufland djeci u osnovnim školama donira svježe voće i povrće svaki tjedan tijekom čitave školske godine. Za svaku trgovinu Kauflanda u Hrvatskoj, kao i svake godine, odabrana je po jedna partnerska škola. Čak 42 javne osnovne škole tako će tijekom čitave školske godine svakog tjedna besplatno dobivati svježe voće i povrće. Ove su godine, uz spomenute 42 javne osnovne škole, u projekt uključene i sve osnovnoškolske ustanove s redovitim i posebnim programima za djecu s teškoćama u razvoju koje su se prijavile na natjecanje.

Jedna od osnovnoškolskih ustanova s redovitim i posebnim programima za djecu s teškoćama u razvoju koja će ove godine primati besplatno svježe voće i povrće svaki tjedan je i Centar za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Podravsko sunce iz Koprivnice. „Zdrava prehrana naših učenika nam je zbilja važna i trudimo se unaprijediti školsku prehranu svake godine. Rado smo se prijavili na natjecanje Kauflanda i snimili video jer je nagrada bila i više nego primamljiva – besplatno i svježe voće i povrće za sve učenike tijekom cijele školske godine!“, kazala je ravnateljica Radmila Popović povodom preuzimanja prve ovogodišnje zdrave donacije.

„I ove godine stavljamo naglasak na zdravu prehranu koja je toliko važna za razvoj i zdravlje djece. Stoga im omogućujemo pristup svježoj dozi vitamina, svakog tjedna, kroz cijelu godinu. Zdravlje djece je u fokusu gotovo svih društveno odgovornih projekata koje radimo u Kauflandu, ali ovaj je zasigurno jedan od projekata koji ima daleko najznačajniji učinak“, pojasnila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design