10.000 žena, #HereToBeHeard

In Tvrtke i tržišta
HereToBeHeard

Tvrtka Mars, Incorporated objavila je zaključke globalne studije #HereToBeHeard, osmišljene kako bi se u smislenom dijalogu o inkluzivnijem svijetu osnažili glasovi žena bez obzira na rasu, dob, spolno opredjeljenje, religiju, invaliditet…

Novi izvještaj, predstavljen u vrijeme kada je težak i nesrazmjeran utjecaj bolesti Covid-19 na žene unazadio put za ravnopravnost za 136 godina, ima za cilj potaknuti djelovanje na području rodne ravnopravnosti.

Pozvane da odgovore na jedno pitanje: Što se treba promijeniti kako bi više žena moglo ostvariti svoj puni potencijal? U samo tri mjeseca u crowdsourcing inicijativi sudjelovalo je 10.319 žena iz 88 zemalja. Od kratkih odgovora do duboko osobnih perspektiva, žene su pozvale na sustavne promjene koje žele vidjeti kod svojih poslodavaca, vlada, zajednica i muškaraca kako bi srušile prepreke s kojima se susreću. Rezultat je pravovremeni izvještaj koje potiče društvo u cjelini da sasluša, uči i čini više kako bi pomoglo u postizanju ravnopravnosti spolova. Studija je dio platforme Mars Full Potential za poticanje djelovanja na području ravnopravnosti spolova.

Tvrtka Mars surađivala je s timom znanstvenika iz incijative Future of Marketing Initiative (FOMI) sa Saïd Business School Sveučilišta Oxford i vanjskim kvalitativnim analitičarima kako bi proučila odgovore žena. Kombinacijom strojnog učenja i analize mreže, tim iz Oxforda identificirao je 28 tema koje su kvalitativno grupirane u osam podtema koje su žene najčešće spominjale:
1. Prestanak sustavne diskriminacije i štetnih rodnih stereotipa (80%)
2. Jednake karijerne mogućnosti (79%)
3. Veća moć donošenja odluka (65%)
4. Podrška kao roditeljima (30%)
5. Veća ravnoteža između posla i privatnog života (26%)
6. Rodna ravnopravnost u učenju (24%)
7. Mentalno i fizičko blagostanje (19%)
8. Prestanak rodno uvjetovanog uznemiravanja i nasilja (15%)

Naime, čak 71 posto žena naglasilo je da muškarci igraju ključnu ulogu – bilo kao saveznici u rješenjima ili kao prepreke napretku.

Što tvrtke i drugi mogu učiniti
Na globalnoj razini pandemija je izazvala velike probleme za zaposlenost žena potaknuvši “žensku recesiju” koja je rezultirala gubitkom 64 milijuna radnih mjesta i najmanje 800 milijardi dolara dohotka – što je ukupni BDP 98 zemalja. Ovaj masovni egzodus talenata i potencijala predstavlja kako tragičan gubitak tako i neospornu društvenu odgovornost tvrtki da predvode oporavak, stvarajući više prilika za napredak svih žena.

„Mars će iskoristiti uvide iz #HereToBeHeard izvještaja koji uključuje više od 1.200 glasova suradnica tvrtke Mars, a sve to kako bi osmislio i implementirao nove politike i aktivnosti u sklopu platforme Mars Full Potential za rodnu ravnopravnost pokrenute 2020. godine. Od tada je tvrtka poduzela čitav niz aktivnosti kako bi se stvorile prilike za žene na radnim mjestima, u zajednicama koje su dio lanca opskrbe i na tržištu,“ rekla je Vanja Vagić, voditeljica korporativnih komunikacija za Mars UBBAI regiju.

Tvrtka je potvrdila rodnu ravnopravnost u plaći svoje globalne radne snage koju čini 133.000 suradnika, od kojih su polovica žene. U nizu drugih ciljeva vezanih uz uključivost i raznolikost (I&D), Mars je postavio cilj dostizanja 100% rodno uravnoteženih liderskih timova. U prvoj godini tvrtka je ostvarila značajan napredak prema ovome cilju, povećavši navedenu ravnotežu s 43% na današnjih 50%. U regiji UBBAI, koja broji 15 tržišta uključujući Hrvatsku, žene čine više od 46 posto zaposlenih, dok je na rukovodećim pozicijama čak 75 posto žena.

Victoria Mars, članica obitelji i ambasadorica platforme Full Potential tvrtke Mars: „Žene diljem svijeta podijelile su svoje priče, svoje ideje, svoje ambicije i frustracije. Pitanje je jednostavno, ali dubina i širina odgovora bili su pronicljivi, izazovni i potresni. Tvrtke moraju odraditi svoj dio posla kako bi napravile razliku. Tvrtka Mars ostaje iznimno predana te potičemo tvrtke, vlade i veći broj partnera iz civilnog društva da pojačaju djelovanje i investiraju tamo gdje je to najvažnije. Neka njihovih 10.000 glasova postane moćan instrument promjene.”

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design