Prostoria se pridružuje EBRD-ovom Blue Ribbon programu

In Krediti za poduzetništvo
ebrd

Vodeći hrvatski proizvođač namještaja Prostoria pridružio se Blue Ribbon programu Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Cilj programa je pružanje podrške malim i srednjim poduzećima s potencijalom za značajan rast.

Prostoria je izabrana za sudjelovanje u programu zbog svojih dosadašnjih poslovnih rezultata, potencijala za održivi rast i leadership te će kroz period od 5 godina dobiti podršku na području savjetovanja i potencijalnog financiranja. EBRD-ov Blue Ribbon program odabire tržišne lidere u zemljama u kojima posluje i podržava njihove razvojne ambicije na način da im omogućuje prilagođeno savjetovanje i pristup financijskim proizvodima. U Hrvatskoj su do sada samo dvije tvrtke sudjelovale u programu: Rasco iz Kalinovca i Gumiimpex iz Varaždina.

Poznata po svojoj preciznoj i inovativnoj izradi te visokoj kvaliteti, izvozno orijentirana i međunarodno nagrađivana Prostoria je već ranije prepoznata od strane Banke. U sklopu EBRD-ovog programa za poslovno savjetovanje malih i srednjih poduzeća i podršku Europske unije i Europskog savjetodavnog centra za ulaganja (engl. European Investment Advisory Hub), uspješno je implementirala savjetodavni projekt i unaprijedila svoju poslovnu strategiju i organizacijsku kulturu.

Victoria Zinchuk, direktorica EBRD-a za Hrvatsku izjavila je: “Veliko nam je zadovoljstvo što se Prostoria pridružila Blue Ribbon programu za male i srednje tvrtke visokog potencijala za rast. Prostoriju smo prepoznali po upravljanju i predanosti visokim standardima kvalitete i inovacijama. Radujemo se što ćemo podržati i sljedeću fazu njezina rasta dok tvrtka preuzima nove izazove.“

Mirjana Vidaković Orečić, predsjednica Uprave Prostorije, ovom je prilikom istaknula: „Sretni smo da je Europska banka za obnovu i razvoj prepoznala Prostoriju kao jednu od prvih tvrtki u Hrvatskoj koje su prihvaćene u Blue Ribbon program. Dokazana izvrsnost kao preduvjet sudjelovanja naš je regularni model djelovanja na osnovu kojeg smo i do sada ostvarivali svoj razvoj. Podršku Blue Ribbon projekta ćemo upotrijebiti tijekom iduće dvije godine za ostvarenje naših strateških ciljeva – osnaživanje na području brendiranja, razvoju ljudskih potencijala i povećanju učinkovitosti proizvodnje. Prostoria kontinuirano radi na povećanju svoje konkurentnosti i razvoju poslovanja, stoga smo zahvalni da smo u Europskoj banci za obnovu i razvoj prepoznati kao partneri.“

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design