SPAR je iznimno značajan partner za hrvatske proizvođače u zemljama Europske unije. Usprkos globalnoj pandemiji, hrvatski proizvođači u 2021. ostvarili su preko 106 milijuna eura prometa kroz SPAR prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj.
Ukupni promet hrvatskih proizvoda u trgovinama SPAR-a rastao je tako i u prošloj godini, što je hrvatskim proizvođačima donijelo impresivan rast prihoda za čak 6 milijuna eura u odnosu na 2020. godinu.
Najveći porast izvoza u prošloj godini bilježi se u Austriji, gdje prva četiri izvoznika imaju čak 40% veći prihod u 2021. u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Podaci pokazuju i da su Talijani vjerni hrvatskim tartufima i bakalaru na bijelo, dok s druge strane Mađari vole naš sladoled i vodu. Slovenci su prošle godine otkrili suhomesnate proizvode DOBRO koje plasira Žito d.o.o. čiji je promet u 2021. duplo veći u odnosu na lanjsko razdoblje.
„SPAR je najbolji partner našim domaćim proizvođačima. Ponosni smo na činjenicu da su se domaći proizvodi na stranim tržištima dobro prodavali, što hrvatskim tvrtkama donosi kontinuiran rast prometa“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.
Standardno veliki proizvođači poput Atlantica, Podravke, Cromarisa, Dukata i Vindije dominiraju listama top izvoznika, no od malih su značajnu razliku u odnosu na prethodnu godinu ostvarili hrvatski proizvođači balzama za usne Vimi, DOBRO proizvođač vrhunskih suhomesnatih proizvoda te New Bakery, trenutno najveća europska tvornica baklava iz Donjeg Stupnika.