Talijani, Mađari i Austrijanci obožavaju hrvatske proizvode

In Strateški savezi
spar

SPAR je iznimno značajan partner za hrvatske proizvođače u zemljama Europske unije. Usprkos globalnoj pandemiji, hrvatski proizvođači u 2021. ostvarili su preko 106 milijuna eura prometa kroz SPAR prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj.

Ukupni promet hrvatskih proizvoda u trgovinama SPAR-a rastao je tako i u prošloj godini, što je hrvatskim proizvođačima donijelo impresivan rast prihoda za čak 6 milijuna eura u odnosu na 2020. godinu.

Najveći porast izvoza u prošloj godini bilježi se u Austriji, gdje prva četiri izvoznika imaju čak 40% veći prihod u 2021. u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Podaci pokazuju i da su Talijani vjerni hrvatskim tartufima i bakalaru na bijelo, dok s druge strane Mađari vole naš sladoled i vodu. Slovenci su prošle godine otkrili suhomesnate proizvode DOBRO koje plasira Žito d.o.o. čiji je promet u 2021. duplo veći u odnosu na lanjsko razdoblje.

„SPAR je najbolji partner našim domaćim proizvođačima. Ponosni smo na činjenicu da su se domaći proizvodi na stranim tržištima dobro prodavali, što hrvatskim tvrtkama donosi kontinuiran rast prometa“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Standardno veliki proizvođači poput Atlantica, Podravke, Cromarisa, Dukata i Vindije dominiraju listama top izvoznika, no od malih su značajnu razliku u odnosu na prethodnu godinu ostvarili hrvatski proizvođači balzama za usne Vimi, DOBRO proizvođač vrhunskih suhomesnatih proizvoda te New Bakery, trenutno najveća europska tvornica baklava iz Donjeg Stupnika.

You may also read!

Održana konferencija „Održivo financiranje i energetska učinkovitost“

Održana konferencija „Održivo financiranje i energetska učinkovitost“

Svijet se suočava s rastućim klimatskim izazovima i potrebom za ubrzanom dekarbonizacijom, a zgradarstvo se sve jasnije profilira kao

Read More...
Osvojite stipendiju i postanite buduće ESG liderice

Osvojite stipendiju i postanite buduće ESG liderice

Međunarodni institut za klimatske aktivnosti (IICA) pokrenuo je natječaj za studentice završnih godina koje žele certifikat i praksu u

Read More...
maja-bogovic

Procjena uskrsne potrošnje

Pozitivni makroekonomski pokazatelji i rast prometa u maloprodaji koji se bilježi od početka godine, sugeriraju da ćemo za predstojeće

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design