Uvođenje e/m-Potpisa i e/m-Pečata digitalizirat će poslovanje državne i javne uprave

In Korisno
Bernard Gršić

U Novinarskom domu održana je konferencija projekta Uspostava platforme s elektroničkim uslugama za e/m-Potpis i e/m-Pečat.

Digitalizacija javnog poslovanja započela je uspostavljanjem sustava e-Građani, koji je pokrenut s ciljem povećanja transparentnosti javnog sektora te brže i jednostavnije komunikacije između građana i javne uprave. Danas su e-Građani virtualno komunikacijsko mjesto koje omogućava siguran pristup i sve ključne informacije o elektroničkim uslugama. Platforma za e/m-Potpis i e/m-Pečat predstavlja jedinstveno rješenje koje će omogućiti tijelima državne i javne uprave elektroničko potpisivanje i ovjeru dokumenata.

„Ova platforma namijenjena je prvenstveno tijelima državne i javne uprave, koja će njezinim korištenjem digitalizirati poslovne procese koji zahtijevaju primjenu elektroničkog potpisa i pečata. Korištenjem e-potpisa i e-pečata državnim službenicima omogućit će se komunikacija s građanima na jednostavan, siguran i brz način. S druge strane, ova platforma pruža gotovo rješenje za sva tijela kojima za razvoj elektroničkih usluga za građane treba elektronički potpis i elektronički pečat. Upravo ova platforma će omogućiti digitalizaciju, transformaciju postupaka u elektroničku uslugu, a koja se danas provode u papirnatom obliku ili dolaskom na šalter. Platforma potiče razvoj usluga koje građani mogu obavljati bez ograničenja radnog vremena i koja im pruža dodatnu sigurnost za korištenje usluga iz vlastitog doma ili s mobilnih uređaja“ izjavio je državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva Bernard Gršić.

„Iznimno mi je drago što je upravo AKD na međunarodnom natječaju izabran za izradu platforme e/m Potpis i e/m Pečat. AKD je jedna od najznačajnijih tvrtki na području digitalizacije usluga javne uprave u Republici Hrvatskoj. S velikim brojem uspješno provedenih nacionalnih i međunarodnih projekata, kao i dugogodišnjim iskustvom i kompetencijama u području digitalnih identiteta i sigurnosti, znali smo kako i ovaj zadatak možemo realizirati na najvišoj razini. Uvjeren sam kako će uspješna implementacija ovog projekta značajno doprinijeti daljnjoj digitalizaciji društva i ubrzavanju procesa, na korist svih naših građana“ zaključio je glavni direktor Agencije za komercijalnu djelatnost Jure Sertić.

Implementacija Platforme za e/m-Potpis i e/m-Pečat podržat će servise za elektroničko potpisivanje i pečatiranje dokumenata sa svih platformi i uređaja, kao i validaciju (provjeru) tih elektroničkih potpisa i pečata. Uvođenjem novih informacijskih rješenja i e-Usluga u javnoj upravi povećat će se efikasnost poslovanja i smanjiti troškovi dostave dokumenata.

Projekt Uspostava platforme s elektroničkim uslugama za e/m-Potpis i e/m-Pečat u cijelosti je financiran iz Kohezijskog fonda Europske unije, a njegova ukupna vrijednost je 22.465.901,38 kn. Razdoblje provedbe projekta je 20.11.2018. – 20.09.2022.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design