Rat i inflacija zaustavili su procvat online trgovine

In Vijesti iz svijeta
Onlajn trgovina

Zbog svakodnevnog povećanja cijena njemački potrošači počeli su paziti na svaki peni, ne samo u trgovinama, već i u online kupovini koja je cvjetala od početka pandemije do ukrajinskog rata.

Međutim, od početka rata online kupovina i narudžba putem pošte ušli su u recesiju, pokazuju podaci Udruge E-Commerce. Od početka travnja do sredine svibnja, brojke su pale za 6,7 ​​posto na godišnjoj razini.

Ljudi su puno manje kupovali “uradi sam” predmeta za rukotvorine, cvijeće, opremu za automobile i motocikle, kao i elektroničke uređaje. “Vidimo dvostruki učinak – normalizaciju prometa i ovo ratno zlo koje potresa potrošače”, rekao je u četvrtak glasnogovornik udruge Frank Düssler.

Dodao je da prognoza za dugoročni rast online trgovine stoji, ali da je ranija prognoza od 12 posto godišnje vjerojatno neodrživa. Prema njemačkom zavodu za statistiku, maloprodaja je od ožujka do travnja pala za realnih 5,4 posto, a nominalno za 4,7 posto.

dpa GermanyToday

You may also read!

ciber

Microsoft: 600 milijuna kibernetičkih napada dnevno

U novom godišnjem izvješću "Digitalna obrana" Microsoft je upozorio na zabrinjavajući rast kibernetičkih napada u svijetu te izvijestio da

Read More...
Giving Friday 2024

Zahvaljujući rekordnom odazivu kupaca, dm će donirati više od 78.000 eura za djecu iz Rijeke i Zagorja

U petak 29. studenog dm je obilježio Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, te je uz podršku više

Read More...
placa-novac-euro

Rast prosječne neto i bruto plaće u svim županijama

Prosječne mjesečne isplaćene neto i bruto plaće po zaposlenome u pravnim osobama u trećem tromjesečju ove godine porasle su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design