Zašto se prodaja fitness usluga prebacila na Internet?

In Zdravlje
sport

Na Internetu je sve je više online fitnes trenera i onih koji virtualnim putem pomažu ljudima pri mršavljenju, kao i pri kvalitetnoj izgradnji tijela. Razlog je komocija koju nude svojim klijentima, kao i niži troškovi poslovanja…

U Hrvatskoj se mnogo ljudi bori s prekomjernom tjelesnom težinom. Spominje se brojka od dvije trećih naših sugrađana koji imaju značajan višak kilograma, što utječe na kvalitetu života i može dugoročno naštetiti ljudskom zdravlju i vitalnosti.

Zbog toga nije iznenađenje da posao fitnes trenera i nutricionista cvjeta u našoj zemlji, jer onih kojima treba pomoć je zaista pregršt već u tridesetima, a još više u zrelijoj dobi.

A ono što je fitnes industriju dodatno diglo definitivno je njezina digitalizacija, jer više nije potrebno ići u teretanu kako biste dobili pomoć trenera, vezano uz program treninga i eventualne savjete o prehrani.

Danas je to sve moguće dobiti na Internetu pretplatom na online treninge, dostupne putem web stranica, društvenih mreža i mobilnih aplikacija. Takav koncept ide na ruku i trenerima i klijentima, zbog čega postaje sve važniji među onima koji brinu o zdravlju vlastitog tijela.

Treninzi u udobnosti vlastitog doma
Znamo da je za momčadski sport potrebno okupiti se na nekom igralištu ili u dvorani, ali tjelovježba je individualna stvar i svatko je može izvoditi samostalno. Zapravo, oni koji pate od prekomjerne tjelesne težine ne osjećaju se ugodno u teretani, već bi radije preobrazbu prošli u udobnosti svog doma.

Baš to im donose online treninzi, koji omogućuju izvođenje efikasnih vježbi kod kuće na vlastitoj prostirci, koristeći težinu vlastitog tijela, kao i jednostavne rekvizite, poput girje, elastičnih traka ili bučica.

Trener koji prodaje svoje usluge na Internetu obično nudi program treninga svojim klijentima, koji se sastoji od niza vježbi spojenih u jednu cjelinu, a mijenjaju se nekoliko puta tjedno. Također nudi i savjete vezane uz prehranu, kao i uz mentalne izazove koji idu uz izgradnju tijela.

Korisnicima je takva usluga praktična, jer ne moraju gubiti vrijeme odlazeći u dvoranu u kojoj imaju dogovoren trening s osobnim trenerom, a ovaj tip tjelovježbe može biti vrlo efikasan, u kombinaciji s nutritivno bogatom prehranom pa osobi snažne volje definitivno daje odlične rezultate.

Za trenera su troškovi također niži, jer ne mora unajmiti dvoranu za trening niti davati proviziju teretani, a komunikacija s klijentima vrlo je jednostavna i ne traži mnogo uloženog vremena.

Oni koji žele dići uslugu na viši nivo, umjesto na društvenim mrežama ili zatvorenim web stranicama prodaju svoju uslugu putem mobilne aplikacije. Njihova izrada i održavanje su skuplji, no zna se da bez rizika nema profita, zbog čega su pojedini fitnes stručnjaci spremni čak i podići kredit kako bi izradili aplikaciju s video prikazom vježbi i brojnim drugim funkcionalnostima, svjesni da time ne samo što mogu doprijeti do klijenata u Hrvatskoj, već i do onih u inozemstvu, uz tek manje modifikacije na svom proizvodu.

Prednost online treninga svakako je i oglašavanje na Internetu koje je davno prestiglo ono tiskano, a koje može biti vrlo efikasno ako oglasima precizno ciljate svoje potencijalne kupce, a samim time postaje i isplativo onome tko ulaže novac u svoj fitnes proizvod.

Naravno, tu su i fitnes blogovi koji obično prate takve usluge, u kojima trener piše praktične savjete kako bi podigao razinu svjesnosti o vlastitom brendu i privukao nove kupce, do kojih može doći potpuno besplatno putem vještog pozicioniranja na tražilicama.

U svakom slučaju, čak i ako nudi svoje usluge u dvorani, danas fitnes trener mora biti prisutan na Internetu, bilo putem društvenih mreža ili vlastite web stranice, kako bi došao do svojih korisnika. A pokazalo se da fantastične poslovne rezultate daje upravo usluga online treninga, koja najbolje odgovara mentalitetu današnjih ljudi, željnih sve dobiti na svoj mobitel, uključujući i plan treninga kojeg mogu provoditi na podu vlastite sobe.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design