Digitalna platforma za rezervaciju smještaja Airbnb izvijestila je da je četvrto tromjesečje 2022. godine zaključila s najvećim prihodom i dobiti otkada je osnovana zahvaljujući kontinuirano snažnoj potražnji nakon ublažavanja covid ograničenja.
U razdoblju od listopada do prosinca Airbnb-jev prihod porastao je 24 posto, na 1,9 milijardi dolara, pokazuje poslovno izvješće, objavljeno u utorak. U cijeloj 2022. uvećan je 40 posto, na 8,4 milijarde dolara.
Kompanija je u prošloj godini prvi puta poslovala s neto dobiti, od 1,9 milijardi dolara. Godinu ranije zaključila je s neto gubitkom od 352 milijuna dolara.
U četvrtom lanjskom tromjesečju neto dobit iznosila je 319 milijuna dolara i bila je gotovo šest puta veća nego u istom razdoblju 2021., dosegnuvši najvišu razinu otkada je Airbnb osnovan 2007. godine.
„Potražnja gostiju bila je snažna tijekom cijele 2022. Sve su regije bilježile značajan rast u 2022. jer su gosti više putovali preko granice i vraćali se u gradove, koristeći Airbnb”, stoji u priopćenju.
Krajem prošle godine na Airbnbu je bilo 6,6 milijuna aktivnih oglasa o nekretninama za najam, gotovo milijun više nego početkom godine, kada se isključi Kina.
Na kraju prošle godine Airbnb je također bilježio 40 posto više bruto rezervacija smještaja na dulje od tjedan dana nego na kraju pretpandemijske 2019. godine, pokazuje poslovno izvješće. (H)