Što povezuje Maju Šuput u osebujnom ogrtaču, zbunjenu Marijanu Batinić i poznatog ali za sada još uvijek tajanstvenog muškarca? Ako je suditi po najavama s društvenih mreža onda je riječ o snimanju kreativnih televizijskih reklama za Studenac koje će publika uskoro imati priliku vidjeti na malim ekranima.
Njihove objave fotografija sa snimanja reklama prikupile su više od 10 tisuća lajkova na Instagramu, a mnoštvo korisnika u komentarima je obznanilo kako jedva čeka vidjeti o čemu se zapravo radi.
Kako smo doznali Šuput i Batinić nova su lica velike marketinške kampanje Studenca pod nazivom “I sitno i bitno” prilikom čega je snimljeno nekoliko scenarija reklama koje promoviraju ključne poruke jednog od vodećih maloprodajnih lanca u Hrvatskoj s najvećim brojem prodavaonica, njih gotovo 1100.
Inače, Studenac je poznat kao trgovina-susjed u kojoj je sve nadohvat ruke i koji je tu kad je najpotrebnije, kad trebate i sitno i bitno.
Tako su se kroz opuštenu atmosferu i kreativnu produkciju nova lica Studenca, Maja Šuput i još jedna domaća zvijezda, našla u ulozi svakodnevnih kupaca koji u omiljenu trgovinu dolaze u svako doba dana, u svim prilikama i svim izdanjima. Opušteni i u dobrosusjedskoj atmosferi ostvaruju bliski odnos s prodavačima kupujući upravo ono što im treba.
Marijana Batinić našla se pak i u ulozi pomalo zbunjene korisnice aplikacije “Moj Studenac” koja je tek na blagajni otkrila koje pogodnosti može ostvariti i kako na najbolji način može uštedjeti.
O novom projektu se oglasila i estradna zvijezda Maja Šuput.
“Baš sam guštala prilikom snimanja reklama za kampanju “I sitno i bitno”. Volim sudjelovati u projektima u kojima se osjećam opušteno i gdje, zapravo, ne trebam trošiti energiju kako bih se uklopila u određeni scenarij. Ovdje su moja osobnost ali i fashion izričaj stavljeni u prvi plan tako da je ovo jedan od onih projekata u kojem sam uspjela prenijeti vlastitu autentičnost. Cijela ideja kreativno je posložena tako da svi akteri budu ono što jesu i na taj način publici približe ključne poruke Studenca kao trgovine u susjedstvu u kojoj se kupac osjeća zadovoljno, prihvaćeno i ležerno baš u svim prilikama i uvjetima”, kaže Šuput.
Marijana Batinić, poznata televizijska i radijska voditeljica pak kaže kako je očito da na marketinškom tržištu očito pušu neki novi vjetrovi te je potrebna dodatna kreativnost za stvaranje sadržaja koji će zbilja zainteresirati javnost i izazvati određenu emociju.
“Rekla bih da ovo nije reklama u klasičnom smislu. Ovo je pričanje priče. Priče s kojom se velika većina ljudi na našem prostoru može identificirati. Mi smo tu samo da takvu priču oplemenimo kroz ulogu “svakodnevnih kupaca” na upečatljiv način”, kaže Batinić.
O kojem se tajanstvenom muškarcu radi i koja je njegova nova uloga za sada nije poznato, no publika će ga uskoro imati prilike vidjeti u posve novom izdanju na malim ekranima.
Trgovački maloprodajni lanac Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine. Kasnih 90-ih proširio je poslovanje otvaranjem veleprodajnog skladišta u Dućama i nekoliko maloprodajnih trgovina u Omišu. Na današnji Studenac, trgovinu-susjed koja pogodnostima za kupce dosljedno prati svjetske trendove, najviše je utjecala 2018. kada počinje transformacija poslovanja popraćena akvizicijama i organskim rastom. Preuzimanjem Istarskih supermarketa i Sonika 2019. lanac jača svoju poziciju i posluje duž cijele jadranske obale. Status utvrđuje 2021. preuzimanjem lanca Bure Trgovina, a važan poslovni iskorak iste godine čini otvaranjem prvih prodavaonica u Zagrebu. Dodatno, u 2022. Studenac preuzima Pemo, Kordun, Duravit i lanac Lonia te je sada prisutan u 15 županija i Zagrebu. Studenac trenutačno zapošljava više od 5500 djelatnika, ima skoro 1100 prodavaonica te je lanac s najvećim brojem prodavaonica te među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj.