Fantastično druženje i edukacije na Zagreb Wine EnoGASTRO VIP Eventu

In Sajmovi i izložbe
Zagreb Wine EnoGASTRO Vip Event

Najuspješniji Wine EnoGASTRO VIP Event do sada nakon Rijeke, Novigrada, Splita i Zadra, svoje veliko finale i 32. po redu event je 29.ožujka 2023. upriličio u Zagrebu u hotelu Antunović, koji je za tu posebnu prigodu prvi put za javnost otvorio svoju novouređenu dvoranu Tomislav.

Wine EnoGASTRO VIP Event namijenjen je ugostiteljima i hotelijerima kako vlasnicima tako i djelatnicima, te općenito HoReCa sektoru i gospodarstvenicima usko vezanim uz ugostiteljstvo i turizam. Nezaobilazan je događaj svima koji žele ulagati u svoje znanje i poslovni razvoj, učiti od vrhunskih međunarodnih stručnjaka, te razmijeniti iskustva s drugim kolegama i ostvariti kontakte s potencijalnim klijentima.

Ove godine je pripremljen najbogatiji program do sada s mnoštvom stručnih degustacija, predavanja i edukativnih radionica, a posjetitelje je dočekao domaćin Dantes Begić i njegov vrijedan tim, s porukom da hrvatske regije zaslužuju imati ovakvu manifestaciju, koja okuplja ugostiteljsko-turističke znalce, koji će svoje znanje prenijeti ugostiteljsko-turističkim djelatnicima kako bi podigli razinu kvalitete svoje ponude i usluge. Naglasio je da je riječ o zajedničkom događaju svih sudionika uključujući i posjetitelje, koji svojim dolaskom podržavaju događaj, jer jedino zajedno možemo ostvariti izvrsne i značajne rezultate za naš turizam!

S fokusom na kvalitetu i velikim naglaskom na male proizvođače sa ciljem promocije lokalne enogastronomije, nastupili su probrani izlagači iz svih dijelova Hrvatske, pa i šire regije. Tako su se u Zagrebu, između ostalih, predstavili podsljemenska craft pivovara i pivnica Mlinarica, slavonske mesnice Bođirković, kvarnerske morske dimljene delicije Šuškavci i prva hrvatska craft destilerija Suza, zatim obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Orehovec kraj Ludbrega, te vinske kuće iz svih dijelova Hrvatske poput Enosophie, Đurinski, Florijanović vina, PZ Pošip Čara, Pjenušci i vina Josipović i brojni drugi. Uz bok malim proizvođačima bili su i poznati brendovi Pik Vrbovec, Franck, Dukat, Mlinar, Romerquelle, a profesionalnu ugostiteljstku opremu su prezentirali Alexandercommerce, Ventidue, Protrade – Lonci i poklopci i ostali. Posebnu pažnju i pohvale posjetitelja su privukli učenici Srednje škole Plitvička jezera, koji su predstavili svoje kuharske, slastičarske i konobarske vještine.

Publika na Wine EnoGASTRO VIP Eventu je također ciljana i probrana, dok je sudjelovanje moguće isključivo uz pozivnicu, a u dobroj tradiciji dosadašnjih evenata, organizator je u suradnji s brojnim partnerima i izlagačima, svojim gostima omogućio sav program besplatno: od ulaza, korištenja čaša do stručnih radionica, predavanja i kuharsko-edukacijskih degustacija, što ovaj događaj izdvaja po svojoj posebnosti.

Brojni profesionalci su prepoznali Wine EnoGASTRO VIP Event po izvrsnom i sadržajnom edukacijskom programu, koji nudi niz kvalitetnih, zanimljivih i korisnih tema, a ove godine je otvoren degustacijskom radionicom „Crvena vina zadarske regije…dragocjeni nektar!“ pod vodstvom Manuele Plohl, vrhunske sommelierke WSET 3 razine, koja je predstavila probrane etikete vinskih kuća zadarske regije MasVin, Kraljevski vinogradi, Bora, Fiolić i Škaulj.

O još jednoj važnoj temi, moći gostoljubivosti i kvalitetnoj brizi o gostu je govorila mentorica i stručnjakinja za gostoljubivost Sanja Krmpotić, istaknuvši lojalnost gosta kao preduvjet za dugoročno uspješno poslovanje u svim uslužnim djelatnostima, a podizanje izvrsnosti usluge neophodno za budućnost hrvatskog ugostiteljstva i turizma.

Prva vinska akademkinja na ovim prostorima i sommelierka Mira Šemić, ujedno direktorica renomiranih gastro vodiča Gault&Millau Slovenije i Gault&Millau Srbije, redovito privlači veliki interes publike, a na ovogodišnjoj degustacijskoj radionici pod nazivom Mira i tri mušketira, je bila u pratnji svojih prijatelja-vinara Ščurek, Prelac i Matić, koji su osobno predstavili svoje etikete.

Sve što treba znati o kavi na radionici pod nazivom Arabica vs. Robusta, otkrio je Franckov barista Tomislav Mraović, nositelj prestižne SCA coffee diplome.

Nakon prvog ciklusa edukacija, uslijedila je, uzvanicima uvijek najatraktivnija, enogastro-edukacijsko-degustacijska prezentacija gostujućih chefova, u izvedbi kojih su se smijenjivali vrhunski slijedovi, koje je vinska akademkinja i sommelierka Mira Šemić izvrsno uparila s odgovarajućim pratećim vinima:
*Dry-age sashimi od brancina, čičvarda, naranča, maslinovo ulje / Zlatna Radgonska Penina selection – Sans Dosage, RADGONSKE GORICE
MARFISH – JRE chef Saša Began iz zadarskog restorana Foša
*Pljukanci s butargom i radicchio trevigiano / Muškat momjanski, PRELAC VINA
MARFISH – JRE chef Saša Began iz zadarskog restorana Foša
*Dry-age brancin, batat, špinat, riblji demi-glace / Svježa Malvazija, MATIĆ VINA
MARFISH – JRE chef Saša Began iz zadarskog restorana Foša
* Buncek i dinstano zelje s hren umakom / Sivi Pinot Orange 2021, ŠČUREK WINES
PIK VRBOVEC – chef Marko Lučić, PIK Vrbovec
* Patka na pjenici od čičoke i pestom od medvjeđeg luka / Crni Pinot, EKO BOLFAN VINSKI VRH
HOTEL ANTUNOVIĆ – chef Matija Balent

Drugi niz stručnih predavanja nastavljen je na najbolji mogući način, uz vrhunske pjenušce i sommeliera WSET 3 razine Juru Andrijaševića, koji je radionicom Zlatne perle – Pjenušava renesansa Radgone, posjetitelje vizualno i degustativno proveo kroz podrume Radgonskih gorica i njihove pjenušce od prirode preko tradicije do ambicije.

O važnosti digitalnog marketinga u ugostiteljstvu i turizmu, govorio je Ivan Boban, direktor tvrtke Cosmic Production, s višegodišnjim kombiniranim iskustvom u marketingu, turizmu i ugostiteljstvu, koji je sudionicima predavanja otkrio kako nas prate i kako pratimo na društvenim mrežama.

Ujedno je pojasnio zašto i kako odabrati najprikladniju glazbu u hotelima i ugostiteljskim objektima uz prezentaciju inovativnog ozvučenja Meridian Chapters.

Nagrađivani maslinari Deni Červar i Andrea Brečević (Červar i Rheos djevičansko maslinovo ulje) su na edukativno-degustacijskoj radionici predstavili uvijek dobrodošlu i nepresušnu temu o primjeni ekstra djevičanskog maslinova ulja u gastronomiji.

Zaključno predavanje je bilo posvećeno još jednom gastronomski važnom piću – pivu, a Dimitar Jovanovski, master brewer iz zagrebačke craft pivovare Mlinarica je predstavio njihove dvije etikete: Indian Pale Ale i Pusa Bo(c)k, te sudionike podučio kako degustirati pivo kao profesionalac.

Nakon završnog druženja s izlagačima, tim Wine EnoGASTRO VIP Eventa zahvalio se na povjerenju i potpori svim partnerima, pokroviteljima i uzvanicima: Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije uz potporu Zagrebačke županije, Hrvatska turistička zajednica, kao i pokroviteljima Grad Zagreb, Ministarstvo turizma i sporta, te Ministarstvo poljoprivrede Republike Hrvatske.

Sedmo izdanje ovog ciklusa međunarodnih konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca, u organizaciji agencije RICERCE MERCATO, ove godine je okupilo najveći broj izlagača, ukupno 133, održano je 51 edukativna radionica što je privuklo čak 2400 posjetitelja, što potvrđuje da je riječ o po mnogočemu posebnom i autentičnom događaju, sa sedmogodišnjom tradicijom održavanja u kontinuitetu, u pet gradova diljem Hrvatske.

Vrhunski proizvodi, stručne degustacije i sadržajan edukativni program, pokazali su se kao izvrstan recept za još jedno uspješno izdanje Wine EnoGASTRO VIP Eventa, koji svoju misiju nastavlja i iduće godine, jer ovakva događanja i druženja na jednom mjestu za učenje, ali i zabavu, su neophodna, pogotovo u HoReCa i svakom eno-gastro sektoru.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design