Karl Lagerfeld i Rowenta proširuju svoje ekskluzivno partnerstvo limitiranom linijom vrhunskih proizvoda za njegu kose

In Promocije / novi proizvodi
Rowenta Karl Lagerfeld

KARL LAGERFELD i Rowenta sa zadovoljstvom predstavljaju novu vrhunsku liniju proizvoda za njegu kose zahvaljujući svojoj vrlo uspješnoj suradnji koja je izvorno pokrenuta još u ožujku 2022. godine. Cijeli asortiman sastoji se od preko 20 proizvoda uključujući najsuvremenija sušila za kosu, uređaje za ravnanje kose, četke za kosu na vrući zrak i uređaje za stiliziranje kose. Asortiman također uključuje i njegu za muškarce, šišače i trimere za bradu.

U ovoj se liniji ističu 3 vodeća proizvoda, prvi u nizu dizajniranih i razvijenih posebno kroz ovo ekskluzivno partnerstvo koji pružaju izvedbu stiliziranja na profesionalnoj razini sa sjajnim rezultatima.

• Sušilo za kosu s vrhunskim profesionalnim motorom koji nudi performanse feniranja na razini frizerskog salona kao i ionsku tehnologiju “Air-to-Care” za povećanje prirodnog sjaja;

• Uređaj za ravnanje kose, izrađena s ugrađenim profesionalnim češljem za postizanje vrhunskih rezultata koji se dobivaju u frizerskim salonima. Osim funkcije ravnanja, tu je ionska funkcija koja smanjuje statičnost i kovrčanje kose, te i obloga Keratin & Glow koji pruža izniman sjaj;

• Rotirajuća četka s vrućim zrakom dizajnirana s Pro Dual motionom koja nudi profesionalne rezultate sušenja s ionskom funkcijom, plus Keratin & Glow obloga za pojačanje prirodnog sjaja kose;

Nova linija za njegu muškaraca sastoji se od četiri vrhunska proizvoda. Osmišljena je za modernog muškarca kako bi mu pomogla u podrezivanju kose i brade.

Svi proizvodi su crne boje i imaju KARL LAGERFELD specifičnu završnu obradu s visokim sjajem Cameo dizajna te crveni KARL LAGERFELD obris koji je prepoznatljiv simbol brenda.

O KARLU LAGERFELDU
Kuća KARL LAGERFELD dijeli ikonsku viziju i estetiku dizajna svog osnivača, Karla Lagerfelda, spojenu sa suvremenim duhom usmjerenim prema budućnosti. Marka slavi njegovu kolosalnu ostavštinu i unosi njegovu strast, intuiciju i neiscrpnu kreativnost u srž svoje DNK.

Prepoznatljiva estetika KARL LAGERFELD spaja parišku klasiku s rock-chic stavom i krojenim siluetama. Njegov portfelj pristupačnih, ambicioznih kolekcija uključuje konfekciju za žene, muškarce i djecu, plus torbe, male kožne proizvode, naočale, obuću, parfeme i svijeće.

Vođeno angažmanom potrošača, impresivno maloprodajno iskustvo KARL LAGERFELD-a uključuje više od 200 monobrand trgovina diljem svijeta, s ključnim lokacijama u Parizu, Londonu, Münchenu, Moskvi, Dubaiju i Šangaju. Marka se dalje povezuje s potrošačima kroz vrhunsku veleprodajnu distribucijsku mrežu u Europi, Bliskom istoku i Aziji. Globalna vodeća trgovina na KARL.COM doseže 96 zemalja.

O SEB GRUPI
U Rowenta, robnoj marki osnovanoj u Njemačkoj 1909. godine, zadovoljavamo potrebe zahtjevnih žena i muškaraca kombinirajući performanse koje jamče savršene rezultate sa značajkama koje brinu o vama.

Svakodnevno inoviramo s novim aparatima koji njeguju vašu kosu, bradu i kožu, jer znamo da briga o vama otkriva vaš vlastiti stil. S Rowentom živite svoj stil kroz njegu.

Rowenta, marka koja uvodi inovacije za vas, a također i za vaš dom s uređajima koji izglađuju i čiste svu vašu odjeću, učinkovitim, tihim usisavačima kojima se lako rukuje i proizvodima koji poboljšavaju kvalitetu zraka u zatvorenom prostoru, kako biste se osjećali dobro u duši, u tijelu, u kući.

Konstantno nastojimo optimizirati potrošnju resursa u razvoju i korištenju naših proizvoda kako bismo Rowentin učinak učinili održivijim. Performansa koja uvijek daje najbolje rezultate i olakšava vam život svaki put i na duže vrijeme.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design